Introducere in comunicarea politica

De: Brian McNair

Introducere in comunicarea politica

Editura: Polirom

An aparitie: 2007

ISBN: 978-973-46-0813-3

  • Disponibilitate: produs disponibil

  • Vezi preț! Comandă online!

Introducere in comunicarea politica, de: Brian McNair

Lucrare recomandata de: Traducere de Claudiu Veres. Constienti de importanta mijloacelor de comunicare in dezbaterea publica, actorii politici isi supravegheaza atent mesajul transmis catre cetateni, intrucit de receptarea acestuia depind succesul sau esecul demersului lor. Luind ca repere Statele Unite si Marea Britanie, volumul analizeaza relatia dintre politica, mass-media si democratie in contexte extrem de variate precum actiunile sindicale, campaniile electorale si cele organizate de grupurile de presiune, amenintarea venita din partea al-Qaida si implicatiile zilei de 11 septembrie asupra comunicarii politice internationale. Cuprins: Politica in era mediatizarii • Opinia publica si sfera publica • Democratia si mijloacele de comunicare • Efectele comunicarii politice • Comportamentul de vot • Efectul publicitatii politice • Nevoia de stiri • Partidele si comunicarea politica • Sociologia strategiilor adoptate de gruparile politice marginale • Grupurile de presiune • Terorismul si oxigenul publicitatii • Conflictele internationale si comunicarea politica

Caracteristici

Titlu:

Introducere in comunicarea politica

Autor:

Brian McNair

Editura:

Polirom

Colectia:

Categoria cartii:

Relatii publice / Comunicare

Tradus de:

An aparitie:

2007

Numar pagini:

320

Format:

160 x 235 mm

Introducere in comunicarea politica, de: Brian McNair

Fragmente

Comentarii la Introducere in comunicarea politica

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea Introducere in comunicarea politica unui prieten