Mari succese ale unor branduri renumite

De: Matt Haig

Mari succese ale unor branduri renumite

Editura: Meteor Press

An aparitie: 2010

ISBN: 978-973-728-362-7

  • Disponibilitate: produs disponibil

  • Vezi preț! Comandă online!

    Cumpara acum

Mari succese ale unor branduri renumite, de: Matt Haig

Succesul de brand = Succesul afacerii

Ecuatia este destul de simpla in aparenta, dar identificarea calitatilor de invingator nu-i deloc usoara. Pentru a-si atinge obiectivul, Matt Haig apeleaza la o serie de criterii din care fac parte succesul financiar, longevitatea afacerii, progresul tehnologic, dezvoltarea unor produse noi, transformarea radicala a mediului de lucru si opinia mass-mediei.
Rezultatul este o colectie complexa, amuzanta si revelatorie. De la Adidas la Zippo, suntem condusi prin galeria celor mai faimoase denumiri de brand si ni se dezvaluie secretele valoroase ale succesului acestora.

Incluzand opiniile unor manageri de brand consacrati, psihologi, cadre universitare si ale altor experti in domeniu , Mari succese ale unor branduri renumite constituie o sursa extraordinara pentru managerii de brand, expertii in marketing si cei aflati la inceput de drum. Pentru noi, ceilalti, publicul larg, cartea reprezinta pur si simplu o lectura delectabila si utila.

„Este o carte ideala pentru manageri si adeptii tehnicilor de PR care vor sa-si insuseasca informatii valoroase despre succesul de brand prin intermediul exemplelor practice." - PR Week  

Caracteristici

Titlu:

Mari succese ale unor branduri renumite

Autor:

Matt Haig

Editura:

Meteor Press

Colectia:

Categoria cartii:

Marketing / Publicitate

Tradus de:

An aparitie:

2010

Numar pagini:

320

Format:

13x20 cm

Mari succese ale unor branduri renumite, de: Matt Haig

Fragmente

Comentarii la Mari succese ale unor branduri renumite

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea Mari succese ale unor branduri renumite unui prieten

Carti de acelasi autor