Mari succese ale unor branduri renumite, de: Matt Haig
Succesul de brand = Succesul afacerii
Ecuatia este destul de simpla in aparenta, dar identificarea calitatilor de invingator nu-i deloc usoara. Pentru a-si atinge obiectivul, Matt Haig apeleaza la o serie de criterii din care fac parte succesul financiar, longevitatea afacerii, progresul tehnologic, dezvoltarea unor produse noi, transformarea radicala a mediului de lucru si opinia mass-mediei.
Rezultatul este o colectie complexa, amuzanta si revelatorie. De la Adidas la Zippo, suntem condusi prin galeria celor mai faimoase denumiri de brand si ni se dezvaluie secretele valoroase ale succesului acestora.
Incluzand opiniile unor manageri de brand consacrati, psihologi, cadre universitare si ale altor experti in domeniu , Mari succese ale unor branduri renumite constituie o sursa extraordinara pentru managerii de brand, expertii in marketing si cei aflati la inceput de drum. Pentru noi, ceilalti, publicul larg, cartea reprezinta pur si simplu o lectura delectabila si utila.
„Este o carte ideala pentru manageri si adeptii tehnicilor de PR care vor sa-si insuseasca informatii valoroase despre succesul de brand prin intermediul exemplelor practice." - PR Week
Caracteristici
Titlu:
Mari succese ale unor branduri renumite
Autor:
Matt Haig
Editura:
Meteor Press
Colectia:
Categoria cartii:
Marketing / Publicitate
Tradus de:
An aparitie:
2010
Numar pagini:
320
Format:
13x20 cm
Comentarii la Mari succese ale unor branduri renumite
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.