Marketing in sectorul public, de: Philip Kotler , Nancy Lee
Marketing in sectorul public este o lucare fundamentala in care sunt prezentate zeci de povesti de succes ale unor institutii de toate genurile - din toata lumea - astfel incat dumneavoastra sa puteti schimba in bine starea de lucruri din propria organizatia. Dr. Philip Kotler, specialist in marketing de renume mondial, si Nancy Lee, consultant in marketing social, demonstreaza ca marketingul inseamna mult mai mult decat comunicarea in sine si ca el se bazeaza pe o conceptie care-l are in centru pe cetatean. Aceasta carte va da posibilitatea sa creati institutia viitorului, bazata pe tehnologie de varf si pe un contact sporit cu oamenii si sa cheltuiti mai eficient banii de care dispuneti.
Caracteristici
Titlu:
Marketing in sectorul public
Autor:
Philip Kotler , Nancy Lee
Editura:
Meteor Press
Colectia:
Categoria cartii:
Marketing / Publicitate
Tradus de:
An aparitie:
2008
Numar pagini:
304
Format:
16.5 x 26.5
Comentarii la Marketing in sectorul public
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.