Marketingul local

De: Brigitte Arivis

Marketingul local

Editura: All

An aparitie: 2000

ISBN: 973-571-705-6

  • Disponibilitate: produs disponibil

  • Vezi preț! Comandă online!

    Cumpara acum

Marketingul local, de: Brigitte Arivis

Doriti sa cresteti notorietatea produselor sau prestarilor dumneavoastra de servicii in regiunea dumneavoastra si sa realizati o fidelizare durabila a clientelei? Aceasta carte va introduce in “filozofia” activitatilor de marketing la nivel regional.Marketingul local prezinta esenta planificarii marketingului si a cercetarii de piata din perspectiva domeniului local, iar in particular se refera la elementele mixului de marketing. Accentul este pus pe comunicarea din marketingul “outdoor” si din PR. Numeroasele exemple aplicative furnizeaza idei si sunt utile pentru transpunerea lor in practica.Cartea se adreseaza proprietarilor de intreprinderi mici si mijlocii, angajatilor din departamentele de marketing ale unor companii cu filiale regionale, agentilor, liber-profesionistilor, celor care vor sa-si intemeieze o afacere, celor interesati de perfectionarea profesionala, precum si studentilor.

Caracteristici

Titlu:

Marketingul local

Autor:

Brigitte Arivis

Editura:

All

Colectia:

Categoria cartii:

Marketing / Publicitate

Tradus de:

An aparitie:

2000

Numar pagini:

176

Format:

Marketingul local, de: Brigitte Arivis

Fragmente

Comentarii la Marketingul local

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea Marketingul local unui prieten