Marketingul local, de: Brigitte Arivis
Doriti sa cresteti notorietatea produselor sau prestarilor dumneavoastra de servicii in regiunea dumneavoastra si sa realizati o fidelizare durabila a clientelei? Aceasta carte va introduce in “filozofia” activitatilor de marketing la nivel regional.Marketingul local prezinta esenta planificarii marketingului si a cercetarii de piata din perspectiva domeniului local, iar in particular se refera la elementele mixului de marketing. Accentul este pus pe comunicarea din marketingul “outdoor” si din PR. Numeroasele exemple aplicative furnizeaza idei si sunt utile pentru transpunerea lor in practica.Cartea se adreseaza proprietarilor de intreprinderi mici si mijlocii, angajatilor din departamentele de marketing ale unor companii cu filiale regionale, agentilor, liber-profesionistilor, celor care vor sa-si intemeieze o afacere, celor interesati de perfectionarea profesionala, precum si studentilor.
Caracteristici
Titlu:
Marketingul local
Autor:
Brigitte Arivis
Editura:
All
Colectia:
Categoria cartii:
Marketing / Publicitate
Tradus de:
An aparitie:
2000
Numar pagini:
176
Format:
Comentarii la Marketingul local
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.