Marketingul serviciilor de constructii

De: Paul Pryor

Marketingul serviciilor de constructii

Editura: Codecs

An aparitie: 2005

ISBN: 973-8060-72-9

  • Disponibilitate: produs disponibil

  • Vezi preț! Comandă online!

    Cumpara acum

Marketingul serviciilor de constructii, de: Paul Pryor

"Marketing-ul serviciilor de constructii" este o carte concise, pe care o vor gasi utila toti cei care doresc sa inteleaga mai bine mecanismele prin care un proiect de constructii este castigat si apoi dus la bun sfarsit. Lucrarea lui Paul Pryor ofera o abordare sintetica a aspectelor legate de obligatiile contractuale, incluzand fazele constructiilor, cerintele beneficiarului, nisele de piata, planificarea, procesul de licitatie, incheierea proiectului, obtinerea unui nou proiect. Cartea este o resursa pretioasa pentru beneficiary, pentru specialistii in proiectare sau finante, pentru managerii in constructii, pentru constructori, pentru subcontractori.

Caracteristici

Titlu:

Marketingul serviciilor de constructii

Autor:

Paul Pryor

Editura:

Codecs

Colectia:

Categoria cartii:

Marketing / Publicitate

Tradus de:

An aparitie:

2005

Numar pagini:

146

Format:

13 x 20 mm

Marketingul serviciilor de constructii, de: Paul Pryor

Fragmente

Comentarii la Marketingul serviciilor de constructii

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea Marketingul serviciilor de constructii unui prieten