Marketingul serviciilor de constructii, de: Paul Pryor
"Marketing-ul serviciilor de constructii" este o carte concise, pe care o vor gasi utila toti cei care doresc sa inteleaga mai bine mecanismele prin care un proiect de constructii este castigat si apoi dus la bun sfarsit. Lucrarea lui Paul Pryor ofera o abordare sintetica a aspectelor legate de obligatiile contractuale, incluzand fazele constructiilor, cerintele beneficiarului, nisele de piata, planificarea, procesul de licitatie, incheierea proiectului, obtinerea unui nou proiect. Cartea este o resursa pretioasa pentru beneficiary, pentru specialistii in proiectare sau finante, pentru managerii in constructii, pentru constructori, pentru subcontractori.
Caracteristici
Titlu:
Marketingul serviciilor de constructii
Autor:
Paul Pryor
Editura:
Codecs
Colectia:
Categoria cartii:
Marketing / Publicitate
Tradus de:
An aparitie:
2005
Numar pagini:
146
Format:
13 x 20 mm
Comentarii la Marketingul serviciilor de constructii
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.