Metoda focus grup. Ghid practic pentru cercetarea aplicata, de: Richard A. Krueger, Mary Anne Casey
Traducere de Cristina Popa.
Focus grupurile constituie o forma de cercetare cu scop stiintific, social sau comercial a opiniei
publice. Lucrarea abordeaza extrem de detaliat si profesionist acest tip de studiu, de la
selectarea membrilor si elaborarea intrebarilor din cadrul intrunirilor, pina la analiza si
prezentarea rezultatelor finale. Autorii alterneaza pasajele „academice” cu exemple
concrete, sfaturi practice si cu desene distractive, care usureaza demersul teoretic.
„ Metoda focus grup contine sfaturi utile si abordari detaliate care fac din ea o metoda de
succes. Daca va ginditi sa organizati un interviu de grup, puteti incepe cu aceasta carte.”
– Nursing Times
„Iata lucrarea de referinta pentru invatarea modului in care se organizeaza focus
grupurile.” – PPA News Cuprins: O vedere de ansamblu a focus grupurilor •
Planificarea studiului realizat prin metoda focus grup • Elaborarea unui demers interogativ
• Participantii la un focus grup • Abilitatile de moderare • Analizarea rezultatelor
focus grupurilor • Rapoartele • Abordarile cercetarii prin metoda focus grup •
Adaptarea focus grupurilor la public si la mediu • Variante ale focus grupurilor
Caracteristici
Titlu:
Metoda focus grup. Ghid practic pentru cercetarea aplicata
Autor:
Richard A. Krueger, Mary Anne Casey
Editura:
Polirom
Colectia:
Categoria cartii:
Invatamant superior
Tradus de:
An aparitie:
2005
Numar pagini:
256
Format:
160 x 235 mm
Comentarii la Metoda focus grup. Ghid practic pentru cercetarea aplicata
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.