Noile reguli de marketing si PR

De: David Meerman Scott

Noile reguli de marketing si PR

Editura: Editura Publica

An aparitie: 2010

ISBN: 978-973-1931-50-0

  • Disponibilitate: produs disponibil

  • Vezi preț! Comandă online!

    Cumpara acum

Noile reguli de marketing si PR, de: David Meerman Scott

Cum sa ajungi direct la clienti prin retelele de socializare, bloguri, comunicate de presa, site-uri video si marketing viral

Pentru oamenii de pretutindeni care interactioneaza pe web, vechile reguli de marketing si PR pur si simplu nu mai sunt valabile. Internetul a schimbat nu doar felul in care oamenii comunica si interactioneaza, dar a schimbat si comunicarea dintre mediul de afaceri si posibilii clienti.

Regulile s-au schimbat astazi cu totul: o companie, un antreprenor sau un freelancer pot acum sa li se adreseze si fara intermediar clientilor, stabilind o legatura directa si mult mai onesta cu cei de care depinde succesul oricarei initiative de afaceri.

Noile reguli de marketing si PR arata cum poate fi folosit potentialul pe care internetul il ofera companiilor mici, organizatiilor nonprofit, antreprenorilor, organizatiilor politice, consultantilor, trupelor rock si chiar bisericilor. Vestea buna pe care o aduce David Meerman Scott este ca prin mesaje bine gandite, care nu presupun bugete uriase, se poate ajunge la o nisa de cumparatori pana acum neglijata.

PRIMA EDITIE A NOILOR REGULI DE MARKETING SI PR S-A AFLAT PE LISTA DE BESTSELLERURI A BUSINESSWEEK TIMP DE SASE LUNI SI A FOST TRADUSA IN PESTE 20 DE LIMBI. INTRE TIMP MEDIUL ONLINE S-A SCHIMBAT, AU APARUT FACEBOOK SI TWITTER, IAR AUTORUL SI-A COMPLETAT CARTEA, ADAUGANDU-I O SUTA DE PAGINI DESPRE NOILE REGULI.

"In cartea de fata David Meerman Scott ofera instructiuni clare in privinta utilizarii instrumentelor web 2.0. Pentru ca el a testat si verificat aceste instrumente pe pielea lui, pe pielea miilor de contribuitori care i-au citit blogul si au colaborat la prima editie a acestei carti. Noile reguli de marketing si PR vorbesc despre o lume deschisa, despre o lume in care produsul nu mai este apanajul departamentului de cercetare-proiectare, iar comunicarea nu mai poate sa ramana doar in sarcina celor de la PR." Ciprian Stavar, trainer si consultant de guerrilla marketing

"Noile reguli de marketing si PR este o carte despre cum se incalca regulile si cum se pot crea roluri noi in domenii marcate de functii traditionale. O carte buna, care merita citita si care va dezmorti atmosfera din lumea marketingului si a relatiilor cu publicul." Donovan Neale-May, director executiv, CMO Council

"David Meerman Scott, in Noile reguli de marketing si PR merge dincolo de tehnologie, explorand ramificatiile internetului si masura in care el tine de oameni. Scott a creat un set de reguli care arata cum se pot negocia aceste ramificatii cu maxima eficienta." Jay Conrad Levinson, autorul seriei Guerrilla Marketing

Caracteristici

Titlu:

Noile reguli de marketing si PR

Autor:

David Meerman Scott

Editura:

Editura Publica

Colectia:

Categoria cartii:

Marketing / Publicitate

Tradus de:

Mircea Sabin Bors, Irina Henegar

An aparitie:

2010

Numar pagini:

448

Format:

14,5 x 20,5 cm

Noile reguli de marketing si PR, de: David Meerman Scott

Fragmente

Comentarii la Noile reguli de marketing si PR

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea Noile reguli de marketing si PR unui prieten