Pedagogia Freinet. Un demers inovator

De: Mihaela St. Radulescu

Pedagogia Freinet. Un demers inovator

Editura: Polirom

An aparitie: 1999

ISBN: 973-683-264-3

  • Disponibilitate: produs disponibil

  • Vezi preț! Comandă online!

Pedagogia Freinet. Un demers inovator, de: Mihaela St. Radulescu

In pedagogia Freinet, elevul devine o prezenta activa, el nu mai este un simplu recipient in care se toarna cunoastere. Printr-o analiza critica fata de doctrinele care trateaza scolaritatea ca activitate ludica, Freinet evita neajunsurile acestor doctrine prin crearea si justificarea ideii de „munca-joc”, contrapusa celei de „joc-munca”, subliniind astfel rolul muncii asumate liber nu numai in educatie, ceea ce se observase demult, ci si in invatare. Este relevata repudierea energica a muncii-corvoada, a muncii impuse – tipice pentru scoala traditionala. In partea a doua a lucrarii sint prezentate „tehnicile Freinet” de invatare scolara, toate incurajind invatarea prin tatonare experimentala. Cuprins: Célestin Freinet. Privire generala • Constituirea gindirii lui Célestin Freinet • Conceptia pedagogica a lui Célestin Freinet • Tehnicile Freinet • Valoarea si limitele pedagogiei Freinet. Actualitatea ei

Caracteristici

Titlu:

Pedagogia Freinet. Un demers inovator

Autor:

Mihaela St. Radulescu

Editura:

Polirom

Colectia:

Categoria cartii:

Pedagogie

Tradus de:

An aparitie:

1999

Numar pagini:

208

Format:

147 x 205 mm

Pedagogia Freinet. Un demers inovator, de: Mihaela St. Radulescu

Fragmente

Comentarii la Pedagogia Freinet. Un demers inovator

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea Pedagogia Freinet. Un demers inovator unui prieten