Prezentarea in business, de: Angela Hatton
Primele impresii conteaza. Fa o impresie buna! Clientii – si managerii principali – au perioade de concentrare a atentiei mai mici si cerinte mai mari decat oricand, iar dumneavoastra trebuie sa fiti mai degraba exceptional decat doar competent, pentru a avea un impact. Nu conteaza numai ceea ce puteti face dumneavoastra sau intreprinderea dumneavoastra, ci si modul in care expuneti oferta, astfel incat sa va bucurati de succes. In cartea „Prezentarea in business. Cum sa-ti prezenti cu succes compania si oferta”, Angela Hatton abordeaza problema esentiala a convingerii clientului ca solutia dumneavoastra este cea mai buna pentru problema sa. Indiferent daca faceti o prezentare verbala sau sustineti un document scris, aceasta presupune captarea atentiei auditoriului inca de la inceput, prin abordarea necesitatilor si cerintelor sale, in primul rand si demonstratia clara a ceea ce puteti face pentru acesta. Stapanirea catorva tehnici simple si probate deja poate fi cea care face diferenta, iar aceasta carte se bazeaza pe principiile probate, respectiv testate ale marketingului si vanzarilor, pentru a va permite sa faceti ca mesajul dumneavoastra sa fie memorabil si pentru a face ca oferta proprie sa patrunda intr-un mod eficient, impresionant si convingator. Indiferent ceea ce doriti sa castigati, indicatiile si tehnicile Angelei Hatton pentru realizarea unor expuneri, propuneri si prezentari perfecte va vor asigura calea spre varf. Puteti sa va permiteti sa nu cititi aceasta carte? Ce se intampla insa daca o face concurenta?
Caracteristici
Titlu:
Prezentarea in business
Autor:
Angela Hatton
Editura:
All
Colectia:
Categoria cartii:
Marketing / Publicitate
Tradus de:
An aparitie:
2000
Numar pagini:
256
Format:
Comentarii la Prezentarea in business
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.