Psihologia influentei sociale, de: Stefan Boncu
Structurat ca un manual universitar, volumul de fata are in vedere sase forme de influenta sociala:
imitatia, normalizarea, conformismul, influenta minoritara, obedienta si tehnicile de influenta
interpersonala. Autorul renunta la dezbaterea unor idei abstracte, dind prioritate in profitul
expunerii cercetarilor practice. Notele bibliografice de la sfirsitul fiecarui capitol dau o
imagine a literaturii necesare pentru studierea tuturor formelor de influenta in parte. Scrisa sub
directa indrumare a lui Serge Moscovici, cartea completeaza un loc important in domeniul
literaturii psihosociologice de specialitate din Romania.
Caracteristici
Titlu:
Psihologia influentei sociale
Autor:
Stefan Boncu
Editura:
Polirom
Colectia:
Categoria cartii:
Psihologie
Tradus de:
An aparitie:
2002
Numar pagini:
432
Format:
147 x 205
Comentarii la Psihologia influentei sociale
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.