Psihosociologia publicitatii: despre reclamele vizuale

De: Septimiu Chelcea

Psihosociologia publicitatii: despre reclamele vizuale

Editura: Polirom

An aparitie: 2012

ISBN: 978-973-46-1806-4

  • Disponibilitate: produs disponibil

  • 25.60 RON
    pret vechi: 26.95 RON

    Cumpara acum

Psihosociologia publicitatii: despre reclamele vizuale, de: Septimiu Chelcea

Psihosociologia este un domeniu care are o contributie esentiala in studiul comunicarii persuasive si in construirea mesajelor publicitare. Volumul isi propune sa-i familiarizeze pe studenti cu principalele teorii psihosociologice clasice si moderne ce au aplicabilitate directa in publicitate, precum si sa dezvolte abilitatile de lucru cu aceste teorii pentru crearea unor mesaje, campanii sau strategii publicitare. Numeroase imagini si exemple elocvente din domeniul advertisingului ilustreaza notiunile teoretice, facilitind insusirea acestora si oferind celor interesati baza practica necesara. Informatiile de ultima ora prezentate sint utile si specialistilor in stiintele socioumane si in stiintele comunicarii, contribuind la o mai buna intelegere a influentei mass-mediei asupra societatii si, in consecinta, la elaborarea unor mesaje publicitare mai eficiente.

Cuprins:

Precizari terminologice • Cultura si publicitate • Mesajele textuale in publicitate • Mesajele iconice • Umorul: acceptarea versus respingerea lui • Critica publicitatii • Scurt istoric al psihosociologiei publicitatii • Fenomene si procese psihosociale • Perceptie, cultura, societate • Iluziile si potentialul lor publicitar • Memoria • Intelegerea mesajului • Pozitionarea din perspectiva psihosociologica • Emotiile in publicitate • Schimbarea atitudinilor • Persuasiunea

Caracteristici

Titlu:

Psihosociologia publicitatii: despre reclamele vizuale

Autor:

Septimiu Chelcea

Editura:

Polirom

Colectia:

Categoria cartii:

Psihologie

Tradus de:

An aparitie:

2012

Numar pagini:

208

Format:

160 x 235

Psihosociologia publicitatii: despre reclamele vizuale, de: Septimiu Chelcea

Fragmente

Comentarii la Psihosociologia publicitatii: despre reclamele vizuale

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea Psihosociologia publicitatii: despre reclamele vizuale unui prieten

Carti de acelasi autor