Responsabilitatea sociala corporativa in companiile multinationale

De: Irina Eugenia Iamandi

Responsabilitatea sociala corporativa in companiile multinationale

Editura: Editura Economica

An aparitie: 2010

ISBN: 978-973-709-504-6

  • Disponibilitate: produs disponibil

  • Vezi preț! Comandă online!

    Cumpara acum

Responsabilitatea sociala corporativa in companiile multinationale, de: Irina Eugenia Iamandi

Desi literatura de specialitate abunda in controverse de ordin ideologic, prezenta lucrare isi propune, in general, urmarirea a trei obiective de baza: conturarea unei imagini cat mai complete privind principalele aspecte specifice responsabilitatii sociale a companiilor multinationale; evidentierea faptului ca, la modul pragmatic si real, responsabilitatea sociala poate fi condusa de companii astfel incat sa devina o strategie profitabila de afaceri la nivel global; realizarea unei analize exhaustive si integrate, teoretico-aplicative, a modului in care responsabilitatea sociala corporativa poate fi evaluata si corelata cu performanta financiara a unei companii de talie internationala, care isi desfasoara o parte din activitatile de afaceri si pe teritoriul Romaniei.

Pentru a raspunde la solicitarile si asteptarile pe care societatea actuala le are cu privire la exercitarea activitatilor corporative si la rolul pe care acestea il indeplinesc in cadrul comunitatii, companiile au initiat o serie de actiuni responsabile social ce pot fi cuantificate in termenii sustenabilitatii si perfor­mantei durabile. Scopul intim al politicii de responsabilitate sociala corporativa este unul deontologic si anume acela de a contribui, in mod voluntar, la indeplinirea unor obiective sociale, prin alocarea de resurse corporative catre o serie de initiative ce duc la sporirea binelui public. Ca efect indirect al politicii de responsabilitate sociala corporativa, condusa in mod coerent si integrat, reputatia companiei responsabile social se repercuteaza pozitiv si la nivelul profitabilitatii corporative, generand o situatie din care au de castigat ambele parti implicate in relatie: societatea si compania.

Caracteristici

Titlu:

Responsabilitatea sociala corporativa in companiile...

Autor:

Irina Eugenia Iamandi

Editura:

Editura Economica

Colectia:

Categoria cartii:

Economie

Tradus de:

An aparitie:

2010

Numar pagini:

364

Format:

17 x 24 cm

Responsabilitatea sociala corporativa in companiile multinationale, de: Irina Eugenia Iamandi

Fragmente

Comentarii la Responsabilitatea sociala corporativa in companiile multinationale

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea Responsabilitatea sociala corporativa in companiile multinationale unui prieten