Simply Better, de: Patrick Barwise, Sean Meehan
Simply Better este un manifest pentru oamenii de afaceri de astazi, simplu si la obiect, care atrage atentia asupra fundamentelor, asupra a ceea ce conteaza cu adevarat in dezvoltarea unei afaceri. Barwise si Meehan argumenteaza ca o diferentiere de succes nu consta in oferta de produse unice, ci in categorii de beneficii generice, precum un bun service, livrare la timp si produse de calitate, pe care orice companie le poate oferi.
Secretul consta in a oferi toate acestea substantial si constant mai bine dect competitorii. Ilustrnd acest tip de diferentiere orientata catre client prin exemple reale luate din experienta a numeroase companii, printre care Toyota, P&G, Hilti, Tesco sau Ryanair, Simply Better propune managerilor un cadru de actiune pe care acestia il pot utiliza ca sa:
* Inteleaga ce are de fapt valoare pentru clienti si de ce acestia cumpara marcile pe care le cumpara;
* Descopere nevoi de baza inca nesatisfacute, care nu asteapta dect o solutionare eficienta;
* Transforme insatisfactia clientilor intr-o imbunatatire a performantelor;
* Combine cu succes abordari traditionale in strategie si inovatie cu abordari ce ies din tiparele traditionale in publicitate si comunicare;
* Creeze in cadrul companiei o cultura a invatarii, in permanenta receptiva la nevoile in schimbare ale clientilor.
A fi unic poate aparea ca o perspectiva interesanta si atragatoare, insa nu este ceea ce va face din afacerea dumneavoastra un succes. Simply Better va arata cum cele mai simple asteptari ale clientilor pot conduce la rezultate extraordinare si de durata.
Caracteristici
Titlu:
Simply Better
Autor:
Patrick Barwise, Sean Meehan
Editura:
Editura Publica
Colectia:
Categoria cartii:
Afaceri
Tradus de:
Lia Potec
An aparitie:
2000
Numar pagini:
224
Format:
14.5 x 20.5 cm
Comentarii la Simply Better
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.