Societatea cucerita de comunicare, de: Bernard Miege
Sinteza de anvergura, cartea lui Bernard Miège cartografiaza multiplele modalitati in care noile tehnici de comunicare au influentat viata politica, organizarea muncii in intreprinderi, creatia culturala, sistemul educativ si activitatea junalistica.
Cuprins: Logici sociale • Citeva precizari in loc de introducere • Structurarea consumului • Stimularea intreprinderilor • In sprijinul educatiei • Noi incursiuni in spatiul public • Industriile culturale • Este comunicarea obligatorie? • Comunicarea intre industrie si spatiu public • Catre o noua configuratie industriala • Accentul pe continuturi • Stabilirea regulilor si luari de pozitie strategice • Un spatiu public fragmentat si practici individualizate • Mediatizarea prin tehnica • Tendinte ambivalente • Perspective
Caracteristici
Titlu:
Societatea cucerita de comunicare
Autor:
Bernard Miege
Editura:
Polirom
Colectia:
Categoria cartii:
Jurnalism/Mass-Media
Tradus de:
Adrian Staii
An aparitie:
2000
Numar pagini:
240
Format:
160 x 235 mm
Comentarii la Societatea cucerita de comunicare
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.