Sociologia mass-media

De: Remy Rieffel

Sociologia mass-media

Editura: Polirom

An aparitie: 2008

ISBN: 978-973-46-1017-4

  • Disponibilitate: produs disponibil

  • Vezi preț! Comandă online!

Sociologia mass-media, de: Remy Rieffel

Sinteza a cunostintelor din domeniu, lucrarea abordeaza rolul mass-media in societatile democratice, precum si relatia dintre producatorii si receptorii mesajului mediatic. Subiect deosebit de sensibil, care suscita aprecieri contrare, influenta mijloacelor de comunicare in masa asupra opiniei publice, vietii politice sau culturii este analizata in mod obiectiv, pe baza studiilor si anchetelor de teren. Volumul se adreseaza specialistilor in domeniile jurnalismului si sociologiei si studentilor de la facultatile de profil, dar si tuturor celor interesati de fenomenul complex numit mass-media.

Cuprins: Efectele mobilizarii asupra vietii politice • Noi tehnici de persuasiune • Mass-media, opinia publica si spatiul public • Mass-media intre propaganda si publicitate • Dezinformarea • Mass-media contra culturii? • Profesionistii mass-media • Audienta si publicurile mass-media • Utilizarile tehnologiilor informatiei si comunicarii

Caracteristici

Titlu:

Sociologia mass-media

Autor:

Remy Rieffel

Editura:

Polirom

Colectia:

Categoria cartii:

Jurnalism/Mass-Media

Tradus de:

Ileana Busuioc

An aparitie:

2008

Numar pagini:

248

Format:

160 x 235 mm

Sociologia mass-media, de: Remy Rieffel

Fragmente

Comentarii la Sociologia mass-media

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea Sociologia mass-media unui prieten