Strategia oceanului albastru. <Cum sa creezi zone de piata inedite, astfel incat concurenta sa devina irelevanta>

De: W. Chan Kim, Renee Mauborgne

Strategia oceanului albastru. <Cum sa creezi zone de piata inedite, astfel incat concurenta sa devina irelevanta>

Editura: Curtea Veche

An aparitie: 2007

ISBN: 978-973-669-369-4

  • Disponibilitate: produs disponibil

  • Vezi preț! Comandă online!

    Cumpara acum

Strategia oceanului albastru. <Cum sa creezi zone de piata inedite, astfel incat concurenta sa devina irelevanta>, de: W. Chan Kim, Renee Mauborgne

    Exista o lunga istorie a competitiei acerbe dintre companiile care lupta pentru cote de piata mai bune, incercand sa se diferentieze de restul firmelor.
  In economia supraaglomerata de astazi, competitia are ca rezultat aparitia unui „ocean rosu”, in care rivalii se straduiesc sa acapareze un  „bazin” de profit din ce in ce mai restrans.

  Kim si Mauborgne sunt de parere ca viitorii lideri de piata vor reusi nu incercand sa elimine concurenta, ci creand „oceane albastre” alcatuite din zone ale pietei nedisputate si capabile de o dezvoltare rapida.
  Strategia oceanului albastru ofera o metoda sistematica de transformare a concurentei intr-un element irelevant. Examinand o gama larga de miscari strategice realizate in mai multe ramuri economice, cartea pune in lumina cele sase principii pe care orice companie le poate aplica pentru implementarea cu succes a strate-giei oceanului albastru. Aceste principii se refera la retrasarea grani-telor pietei, concentrarea asupra imaginii de ansamblu, depasirea cererii existente, ordonarea diferitelor secvente in succesiunea lor corecta, depasirea obstacolelor organizationale si punerea in practica a strategiei.

  Renuntand la gandirea strategica traditionala, aceasta carte-reper deschide o perspectiva noua si indrazneata pentru companiile care doresc sa aiba in viitor un cuvant de spus in domeniul lor de activitate.
  Prin urmare, nu concurati cu rivalii dumneavoastra - determinati-i sa devina irelevanti!  

Caracteristici

Titlu:

Strategia oceanului albastru. <Cum sa creezi zone...

Autor:

W. Chan Kim, Renee Mauborgne

Editura:

Curtea Veche

Colectia:

Categoria cartii:

Afaceri

Tradus de:

Dana-Ioana Chirita

An aparitie:

2007

Numar pagini:

320

Format:

14,5×20,5 cm

Strategia oceanului albastru. <Cum sa creezi zone de piata inedite, astfel incat concurenta sa devina irelevanta>, de: W. Chan Kim, Renee Mauborgne

Fragmente

Comentarii la Strategia oceanului albastru. <Cum sa creezi zone de piata inedite, astfel incat concurenta sa devina irelevanta>

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea Strategia oceanului albastru. <Cum sa creezi zone de piata inedite, astfel incat concurenta sa devina irelevanta> unui prieten