TEORIA SI METODOLOGIA INSTRUIRII. TEORIA SI METODOLOGIA EVALUARII. REPERE SI INSTRUMENTE PENTRU FORMAREA PROFESORILOR, de: BOCOS, Musata ; JUCAN, Dana
Lucrarea de fata se adreseaza tuturor celor care urmeaza programe didactice de formare initiala si continua, propunand suporturi practice-actionale, metodologice si, deopotriva, elemente de fundamentare teoretica pentru demersurile de (auto)instruire la disciplinele pedagogice sau pentru demersurile didactice intreprinse de practicieni.
Din dorinta de a se asigura caracterul operational al acestui auxiliar, in prezentarea didactica a temelor pedagogice selectate s-a optat pentru o structura algoritmica alcatuita din urmatoarele componente:
obiectivele/competentele vizate prin studiul temei
termenii si sintagmele-cheie
suportul theoretic
organizatorii cognitive/schemele prin care sunt esentializate si explicitate continuturile
sarcini de reflectie si exercitii aplicative
sugestii pentru luarea notitelor
recomandari bibliografice pentru studiul individual
Caracteristici
Titlu:
TEORIA SI METODOLOGIA INSTRUIRII. TEORIA SI METODOLOGIA...
Autor:
BOCOS, Musata ; JUCAN, Dana
Editura:
Paralela 45
Colectia:
Categoria cartii:
Pedagogie
Tradus de:
a III-a
An aparitie:
2009
Numar pagini:
216
Format:
16x23.5
Comentarii la TEORIA SI METODOLOGIA INSTRUIRII. TEORIA SI METODOLOGIA EVALUARII. REPERE SI INSTRUMENTE PENTRU FORMAREA PROFESORILOR
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.