Tehnici de analiza in managementul strategic, de: Bogdan Bacanu
In prima parte, dedicata conceptelor, sint analizate citeva subiecte de mare interes pentru
practicieni si pentru studentii de la facultatile de profil care doresc sa-si aprofundeze, printr-o
reflectie sistematica, cunostintele de management. Temele de discutie propuse pentru fiecare
subiect accentueaza linia aplicativa. Partea a doua cuprinde studii de caz ale unor firme
remarcabile prin performante, produse si, mai ales, prin intreprinzatori si manageri. Studiile
respective sint precedate de o scurta privire retrospectiva „despre cum s-au facut”,
care ofera o imagine veridica a relatiei dintre lumea afacerilor si lumea universitara, in ceea ce
priveste cercetarea de management. Cuprins: Analiza costurilor de interes strategic • Analiza
obiectivelor • Benchmarking - analiza comparativa • Auditarea responsabilitatii sociale a
corporatiei • Analiza segmentarii strategice a afacerii • Analiza segmentarii strategice
externe • Analiza resurselor interne • Atlassib: Un Atlas pentru economia romaneasca
• Covalact: „Calea Lactee” a integrarii europene • Antibiotice: A+, Majuscula
romaneasca in industria farmaceutica • United vision: Afacerea bazata pe viziune • Forex:
O firma de „esenta tare”
Caracteristici
Titlu:
Tehnici de analiza in managementul strategic
Autor:
Bogdan Bacanu
Editura:
Polirom
Colectia:
Categoria cartii:
Economie
Tradus de:
An aparitie:
2007
Numar pagini:
320
Format:
160 x 235 mm
Comentarii la Tehnici de analiza in managementul strategic
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.