Tendinte in Pr si Publicitate

De: Delia Balaban Mirela Abrudan

Tendinte in Pr si Publicitate

Editura: Tritonic

An aparitie: 2008

ISBN: 978-973-733-278-3

  • Disponibilitate: produs disponibil

  • Vezi preț! Comandă online!

    Cumpara acum

Tendinte in Pr si Publicitate, de: Delia Balaban Mirela Abrudan

Volumul de fata este rezultatul unui efort colectiv de a oferi instrumente noi utilizate in publicitate si relatii publice. Autorii prezinta temele propuse din perspectiva stiintelor comunicarii. in debutul volumului, este dezbatuta legatura dintre publicitate si PR intr-o viziune integrata, dincolo de orice pretentie de intaietate, cele doua domenii conlucrand in vederea unei promovari eficiente. Din multitudinea temelor prezentate, pot fi amintite comunicarea integrata de marketing, planificarea strategica, comunicarea de criza, intersectarea relatiilor publice cu responsabilitatea sociala si lobbying-ul.

Caracteristici

Titlu:

Tendinte in Pr si Publicitate

Autor:

Delia Balaban Mirela Abrudan

Editura:

Tritonic

Colectia:

Categoria cartii:

Relatii publice / Comunicare

Tradus de:

An aparitie:

2008

Numar pagini:

200

Format:

13 x 20 cm

Tendinte in Pr si Publicitate, de: Delia Balaban Mirela Abrudan

Fragmente

Comentarii la Tendinte in Pr si Publicitate

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea Tendinte in Pr si Publicitate unui prieten