Tendinte in Pr si Publicitate, de: Delia Balaban Mirela Abrudan
Volumul de fata este rezultatul unui efort colectiv de a oferi instrumente noi utilizate in publicitate si relatii publice. Autorii prezinta temele propuse din perspectiva stiintelor comunicarii. in debutul volumului, este dezbatuta legatura dintre publicitate si PR intr-o viziune integrata, dincolo de orice pretentie de intaietate, cele doua domenii conlucrand in vederea unei promovari eficiente. Din multitudinea temelor prezentate, pot fi amintite comunicarea integrata de marketing, planificarea strategica, comunicarea de criza, intersectarea relatiilor publice cu responsabilitatea sociala si lobbying-ul.
Caracteristici
Titlu:
Tendinte in Pr si Publicitate
Autor:
Delia Balaban Mirela Abrudan
Editura:
Tritonic
Colectia:
Categoria cartii:
Relatii publice / Comunicare
Tradus de:
An aparitie:
2008
Numar pagini:
200
Format:
13 x 20 cm
Comentarii la Tendinte in Pr si Publicitate
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.