Un Secol De Agentii De Presa Romanesti (1889-1999)

De: Vranceanu Florica

Un Secol De Agentii De Presa Romanesti (1889-1999)

Editura: Paralela 45

An aparitie: 2000

ISBN: 973-593-163-X

  • Disponibilitate: produs disponibil

  • Vezi preț! Comandă online!

Un Secol De Agentii De Presa Romanesti (1889-1999), de: Vranceanu Florica

Aceasta prima istorie a agentiilor de presa romanesti este rezultatul unei intense munci de arhiva si urmareste evolutia cronologica, pe parcursul unui secol, a doua mari agentii de presa pe care le-a avut tara noastra pana la instaurarea comunismului: Agence Telegrafique de Roumanie, infiintata in 1889 de omul politic P.P. Carp, si Rador, sub cele doua forme ale sale - de societate particulara si agentie de presa oficiala a statului roman. In ce priveste Agerpres, autoarea descrie cu obiectivitate evolutia timp de 40 de ani a acestei agentii a statului si partidului comunist.

Caracteristici

Titlu:

Un Secol De Agentii De Presa Romanesti (1889-1999)

Autor:

Vranceanu Florica

Editura:

Paralela 45

Colectia:

Categoria cartii:

Nefiltrate

Tradus de:

An aparitie:

2000

Numar pagini:

172

Format:

14 x 20

Un Secol De Agentii De Presa Romanesti (1889-1999), de: Vranceanu Florica

Fragmente

Comentarii la Un Secol De Agentii De Presa Romanesti (1889-1999)

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea Un Secol De Agentii De Presa Romanesti (1889-1999) unui prieten