Acasa/

/

Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului

Autor:
Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului - Al Ries, Laura Ries - BRANDBUILDERS GRUP
Detalii:
Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului. Sfarsitul erei dominatiei advertisingului a sosit. Astazi, marile branduri se construiesc cu ajutorul relatiilor publice Prin analiza profunda a unor campanii de PR de succes, precum si a unora mai…
Categorie
Editura
Autor

53.22

56.02
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2005
ISBN:
97386481653
Recenzii
5/5

Descriere

Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului. Sfarsitul erei dominatiei advertisingului a sosit.
Astazi, marile branduri se construiesc cu ajutorul relatiilor publice Prin analiza profunda a unor campanii de PR de succes, precum si a unora mai putin norocoase, Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului dovedeste cu argumente imposibil de contestat faptul ca advertisingul nu poate indeplini rolul care i-a fost atribuit cu obstinatie de-a lungul timpului – acela de a construi branduri – si ca acest rol ii revine in exclusivitate PR-ului. Asta se intampla deoarece advertisingul nu are credibilitate, ingredientul principal necesar la construirea unui brand.
Numeroase branduri de succes – printre care Starbucks, The Body Shop, Wal-Mart, Red Bull si Zara – au fost construite fara advertising. Pe de alta parte, advertisingului ii revine misiunea de a intretine un brand, o data ce acesta a fost consacrat cu ajutorul PR-ului.
Indrazneata si accesibila, Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului este o carte menita sa zguduie din temelii lumea actuala a marketingului. Al Ries este unul dintre cei mai mari strategi de marketing din lume, creator al conceptului de pozitionare (impreuna cu Jack Trout).
In 1999, revista PR Week l-a nominalizat ca fiind unul dintre cei 100 cei mai influenti oameni de PR ai secolului 20. Cartile sale genereaza un enorm interes in cadrul comunitatii oamenilor de marketing din intreaga lume.
Fiica lui Al Ries, Laura Ries, este partener la firma de consultanta Ries & Ries. Este frecvent invitata in calitate de brand expert in emisiuni despre marketing pe FOX News, CNBC si CNN.
De asemenea, ea scrie pentru New York Times, Wall Street Journal, USA Today, Associated Press si Advertising Age. Al Ries si Laura Ries ofera consultanta pe strategie de marketing si branding companiilor din grupul Fortune 500.

Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului
de

Ar putea să îți placă și…

  • Banii dorm la tine acasa. Arta inchirierii in regim hotelier - Alexandrina Maria Pauceanu - C.H. BECK

    Banii dorm la tine acasa. Arta inchirierii in regim hotelier

    De

    Editura

    Lucrarea Banii dorm la tine acasa. Arta inchirierii in regim hotelier s e doreste a fi o experienta practica prin care vei invata sa iti transformi spatiul intr-o sursa constanta de venit. Te vei angaja…

    Pret:

    52.75 LEI
  • Drive. Ce anume ne motiveaza cu adevarat - Daniel Pink - PUBLICA

    Drive. Ce anume ne motiveaza cu adevarat

    De

    Editura

    Majoritatea oamenilor cred ca cea mai buna metoda pentru a motiva este utilizarea unor recompense precum banii – abordarea de tip „recompensa si pedeapsa”. Este o greseala, ne spune Daniel H. Pink. In Drive, una…

    Pret:

    58.15
    46.52 LEI
  • Puterea educatiei financiare - Alexandru Dinu - UNIVERSUL JURIDIC

    Puterea educatiei financiare

    De

    Editura

    Pe Alexandru Dinu, autorul cartii Puterea educatiei financiare , il cunosc de peste 25 de ani. Este licentiat in Management si master in Managementul Serviciilor de Sanatate (Academia de Studii Economice din Bucuresti), consultant financiar,…

    Pret:

    41.23
    38.34 LEI
  • Coaching zi de zi - Michael Bungay Stanier - PUBLICA

    Coaching zi de zi

    De

    Editura

    In cartea lui Michael Bungay Stanier, coachingul devine o parte integranta si informala a programului de zi cu zi, prin care managerii si echipele acestora reusesc sa munceasca mai putin, dar sa aiba rezultate de…

    Pret:

    51.81
    41.45 LEI
  • Oamenii dominatori - Patricia Evans - AMALTEA

    Oamenii dominatori

    De

    Editura

    Urmatoarele trasaturi par a fi ale unei persoane cunoscute? •Trebuie sa aiba intotdeauna dreptate •Iti spune cine esti si ce gandesti •Atunci cand nu esti de acord, sugereaza ca gresesti •Se simte amenintata de oamenii…

    Pret:

    35.65
    33.87 LEI
  • Cum sa nu gresesti. Puterea gandirii matematice - Jordan Ellenberg - PUBLICA

    Cum sa nu gresesti. Puterea gandirii matematice

    De

    Editura

    In Cum sa nu gresesti, Jordan Ellenberg ne arata ca matematica nu se rezuma la incidente abstracte, care nu au niciodata loc in viata reala, ci atinge tot ce facem – lumea intreaga este strabatuta…

    Pret:

    59 LEI
  • Fii coios Ed.2

    De

    Editura

    Fii coios: cum sa nu mai fii o victima si sa-ti recuperezi viata, afacerea si echilibrul (Grow a Pair: How to Stop Being a Victim and Take Back Your Life, Your Business, and Your Sanity…

    Pret:

    32 LEI
  • Maimuta si banii - Kjell Nordstrom - PILOTBOOKS

    Maimuta si banii

    De

    Editura

    Maimuta si banii. O istorie a capitalismului Povestea incepe cu cateva milioane de ani in urma, cu doua maimute fictive care au schimbat lucruri intre ele si, drept urmare, au devenit mai fericite. Ele au…

    Pret:

    69 LEI
  • Manualul Trainerului Profesionist - Robert H. Vaughn - CODECS

    Manualul Trainerului Profesionist

    De

    Editura

    Cel mai cuprinzator manual de training Scris pentru toti cei care se ocupa de formarea personalului, indiferent de nivelul de pregatire sau de experienta lor, Manualul trainerului profesionist abordeaza intregul proces de instruire si prezinta…

    Pret:

    63.43 LEI
  • Puterea autenticitatii - Mike Robbins - AMSTA PUBLISHING

    Puterea autenticitatii

    De

    Editura

    Puterea autenticitatii. Fii tu insuti ! Toti ceilalti o fac deja. Cartea lui Mike este o expresie minunata a autenticitatii in actiune – clara, onesta, instructiva si un apel pasionat pentru a-ti manifesta propriul tau…

    Pret:

    41.23
    39.17 LEI
  • Fluxul de idei - Jeremy Utley, Perry Klebahn - PUBLICA

    Fluxul de idei

    De

    Editura

    Fluxul de idei. Singurul indicator de business care conteaza Fluxul de idei : numarul de idei pe care tu sau echipa ta le puteti genera intr-un interval de timp prestabilit. Toti ne dorim idei grozave,…

    Pret:

    62.38
    49.9 LEI
  • Big data - Viktor Mayer-Schonberger, Kenneth Cukier - ACT SI POLITON

    Big data

    De

    Editura

    Big data: o revolutie care va transforma felul in care traim, muncim si gandim Big Data: O revolutie care va transforma felul in care traim, muncim si gandim / Big Data: A Revolution That Will…

    Pret:

    46.51 LEI
Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului
de