Acasa/

/

Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului

Autor:
Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului - Al Ries, Laura Ries - BRANDBUILDERS GRUP
Detalii:
Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului. Sfarsitul erei dominatiei advertisingului a sosit. Astazi, marile branduri se construiesc cu ajutorul relatiilor publice Prin analiza profunda a unor campanii de PR de succes, precum si a unora mai…
Categorie
Editura
Autor

53.22

56.02
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2005
ISBN:
97386481653
Recenzii
5/5

Descriere

Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului. Sfarsitul erei dominatiei advertisingului a sosit.
Astazi, marile branduri se construiesc cu ajutorul relatiilor publice Prin analiza profunda a unor campanii de PR de succes, precum si a unora mai putin norocoase, Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului dovedeste cu argumente imposibil de contestat faptul ca advertisingul nu poate indeplini rolul care i-a fost atribuit cu obstinatie de-a lungul timpului – acela de a construi branduri – si ca acest rol ii revine in exclusivitate PR-ului. Asta se intampla deoarece advertisingul nu are credibilitate, ingredientul principal necesar la construirea unui brand.
Numeroase branduri de succes – printre care Starbucks, The Body Shop, Wal-Mart, Red Bull si Zara – au fost construite fara advertising. Pe de alta parte, advertisingului ii revine misiunea de a intretine un brand, o data ce acesta a fost consacrat cu ajutorul PR-ului.
Indrazneata si accesibila, Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului este o carte menita sa zguduie din temelii lumea actuala a marketingului. Al Ries este unul dintre cei mai mari strategi de marketing din lume, creator al conceptului de pozitionare (impreuna cu Jack Trout).
In 1999, revista PR Week l-a nominalizat ca fiind unul dintre cei 100 cei mai influenti oameni de PR ai secolului 20. Cartile sale genereaza un enorm interes in cadrul comunitatii oamenilor de marketing din intreaga lume.
Fiica lui Al Ries, Laura Ries, este partener la firma de consultanta Ries & Ries. Este frecvent invitata in calitate de brand expert in emisiuni despre marketing pe FOX News, CNBC si CNN.
De asemenea, ea scrie pentru New York Times, Wall Street Journal, USA Today, Associated Press si Advertising Age. Al Ries si Laura Ries ofera consultanta pe strategie de marketing si branding companiilor din grupul Fortune 500.

Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului
de

Ar putea să îți placă și…

  • Tranzitie si criza. Analiza comparativa intre tarile Central-Europene si China - Robert Maftei - PRO UNIVERSITARIA

    Tranzitie si criza. Analiza comparativa intre tarile Central-Europene si China

    De

    Editura

    Lucrarea analizeaza tranzitia economica dupa sfarsitul regimurilor comuniste in Europa Centrala si de Est in comparatie cu parcursul Chinei. Se poate mentiona faptul ca tranzitia economica a fost influentata de factori precum conditiile initiale, capacitatea…

    Pret:

    60.27
    51.23 LEI
  • Logistica si distributia marfurilor. Suport de curs - Alexandru Burda - PRO UNIVERSITARIA

    Logistica si distributia marfurilor. Suport de curs

    De

    Editura

    In prezent, nici un manager din domeniul comertului nu isi poate desfasura activitatea fara cunoasterea notiunilor specifice logisticii si distributiei marfurilor: achizitii, stocare, transport, depozitare etc. Cu atat mai mult cu cat logistica marfurilor, cu…

    Pret:

    61.32
    52.12 LEI
  • Asta schimba totul Capitalism vs Mediu- Naomi Klein - VELLANT

    Asta schimba totul Capitalism vs Mediu- Naomi Klein

    De

    Editura

    Naomi Klein a absolvit London School of Economics si semneaza articole in The Nation si The Guardian. A devenit cunoscuta in intreaga lume datorita lucrarilor No Logo (2000) si Doctrina socului (2007) plasandu-se in avangarda…

    Pret:

    45.46 LEI
  • Asta inseamna strategie. Cum sa planifici mai bine - Seth Godin - PUBLICA

    Asta inseamna strategie. Cum sa planifici mai bine

    De

    Editura

    Un ghid esential pentru gandirea strategica intr-o lume complexa si in continua schimbare. In aceasta carte unica si provocatoare, Godin impartaseste idei despre strategie cu ajutorul unei serii de reflectii si de observatii remarcabile care…

    Pret:

    62.38
    49.9 LEI
  • Ghidul productivitatii - Andy Szekely - FLOARE DE IRIS

    Ghidul productivitatii

    De

    Editura

    Ghidul productivitatii. Cum produc valoare cei mai buni angajati, experti si antreprenori Ghidul productivitatii contine patru parti: • Prima se refera la modul cum gandesti. Pe termen lung, stabilirea obiectivelor inseamna sa te focalizezi pe…

    Pret:

    63.43 LEI
  • Dictionar de macroeconomie - Angelica Bacescu-Carbunaru - C.H. BECK

    Dictionar de macroeconomie

    De

    Editura

    In acest dictionar se expun sintetic nu numai limbajul, fenomenele si procesele macroeconomice, ci si metodele si tehnicile adecvate studierii acestui domeniu al stiintei economice. Cartea cuprinde peste 3500 de termeni macroeconomici, multi dintre acestia…

    Pret:

    34.78
    33.04 LEI
  • Energia lui Da! - Loral Langemeier - AMSTA PUBLISHING

    Energia lui Da!

    De

    Editura

    Energia lui Da! O ecuatie simpla pentru o viata mai buna! Este clar precum lumina zilei – cu cat detii mai multa energie cu atat sansele de a finaliza cu succes lucrurile cresc. Cu cat…

    Pret:

    35.65
    33.87 LEI
  • Stell*r. Ghid practic de gestionare a culturii organizationale - Adrian Florea - PUBLICA

    Stell*r. Ghid practic de gestionare a culturii organizationale

    De

    Editura

    Un alergator de cursa scurta nu reuseste sa termine un maraton doar pentru ca isi face un plan de antrenament, ci pentru ca isi schimba obiceiurile si include antrenamentele din plan in rutina zilnica. Tot…

    Pret:

    62.38
    49.9 LEI
  • Simplifica. Cum au succes cele mai profitabile afaceri din lume - Richard Koch, Greg Lockwood - ACT SI POLITON

    Simplifica. Cum au succes cele mai profitabile afaceri din lume

    De

    Editura

    Simplifica: Cum au succes cele mai profitabile afaceri din lume Simplifica: Cum au succes cele mai profitabile afaceri din lume / Simplify: How the Best Businesses in the World Succeed de Richard Koch si Greg…

    Pret:

    51.81 LEI
  • Range - David Epstein - PUBLICA

    Range

    De

    Editura

    Range.De ce triumfa generalistii intr-o lume specializata Nenumarati experti sustin ca oricine doreste sa-si dezvolte o abilitate, sa cante la un instrument ori sa ajunga in elita sferei sale de activitate trebuie sa inceapa devreme,…

    Pret:

    68.71
    54.97 LEI
  • Ghidul tau pentru succes - Ramona Onisor Iftime - EPUBLISHERS

    Ghidul tau pentru succes

    De

    Editura

    Ghidul tau pentru succes. Cei 10 pasi in realizarea oricarui obiectiv. Ghidul practic al omului de succes Acest material a fost conceput dupa multi ani de studiu si mai ales, dupa ce a fost trecut…

    Pret:

    34.89 LEI
  • Ghid complet de prospectare eficienta a pietei - Bob Burg - BUSINESS TECH

    Ghid complet de prospectare eficienta a pietei

    De

    Editura

    Ghid complet de prospectare eficienta a pietei. Editie speciala pentru vanzarile directe Datorita acestui ghid complet de prospectare eficienta a pietei, nenumarati oameni nu au mai avut niciodata nevoie sa-si puna cea mai infricosatoare intrebare:Pe…

    Pret:

    42.18
    40.07 LEI
Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului
de