Acasa/

/

Lansarea

Autor:
Lansarea - Jeff Walker - ACT SI POLITON
Detalii:
Lansarea. Formula secreta a unui milionar pe internet pentru a vinde aproape orice online, pentru a-ti dezvolta afacerea pe care o iubesti si a trai viata pe care o visezi Lansarea ( Launch ), de…
Categorie
Editura
Autor

44

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2018
ISBN:
9786069134436
Recenzii
5/5

Descriere

Lansarea. Formula secreta a unui milionar pe internet pentru a vinde aproape orice online, pentru a-ti dezvolta afacerea pe care o iubesti si a trai viata pe care o visezi Lansarea ( Launch ), de Jeff Walker explica formula de succes pentru lansarea unei afaceri in mediul online, care sa vanda un produs sau un serviciu.
Aceasta formula implementata de autor este o reteta eficienta care genereaza venituri si succes, oferind totodata mobilitate si tractiune afacerii. Carte axata pe dezvoltarea afacerii, Lansarea , vine cu informatii si detalii din lumea antreprenorilor care activeaza in mediul online si care reusesc sa confere valoare si sa obtina profituri substantiale din lansari, prin diferite canale de comunicare.
Aceasta formula arata calea spre rezultate rapide, fiind propice atat afacerilor deja existente, cat si celor aflate la inceput de drum. Formula eficientizeaza timpul de lucru si aduce un impact semnificativ asupra mediului de afaceri.
Jeff Walker mizeaza pe o lansare in forta care sa maximizeze sansele de reusita rapida si de profitabilitate. Modul in care o afacere demareaza este foarte important si definitoriu pentru activitatile ulterioare ale companiei.
De cele mai multe ori, antreprenorii se concentreaza pe deschiderea efectiva a afacerii, fara a se gandi la organizarea unei lansari bine gandite. Inca din 1996, Jeff Walker organizeaza si dezvolta afaceri de succes in mediul online, avand o experienta vasta in domeniu, reusind sa puna la punct un proces care sa aduca rezultate rapide.
Formula sa a fost adoptata si utilizata de un numar mare de antreprenori la nivel global, generand rezultate pozitive pentru fiecare dintre acestia. Ce s-a intamplat dupa a fost extraordinar: afaceri pornite de oameni in apartamentele au avut lansari cu vanzari de zeci, sute sau milioane de dolari in doar cateva zile.
Formula de lansare a unui produs (FLP) presupune mai multe etape. De la stadiul creativ al construirii de continut, texte, concept creativ, clipuri video de prezentare, la activitatile de planificare si stabilire a detaliilor tehnice si logistice, pana la afiliati, proces de prelansare, lansare efectiva si urmarire a rezultatelor pentru stabilirea directiei strategice ulterioare.
Fie ca va ocupati de o afacere bazata pe un anumit serviciu si vreti sa propuneti anumite produse, controlandu-va timpul de lucru si impactul, fie ca sunteti chiar in faza de inceput, aceasta este cartea de care aveti nevoie pentru a demara in forta. Aceasta este formula care va permite sa atingeti un succes rasunator.
Pe parcursul acestei carti autorul prezinta o lume despre care cei mai multi oameni nu stiu ca exista, o lume in care oameni comuni creeaza afaceri iesite din comun. O lume in care oamenii incep afaceri aproape fara nicio investitie sau niciun capital.
Veti afla inca de la inceput ceea ce este de facut pentru a infiinta o afacere si a genera profituri. Va veti intreba daca aceasta formula poate sa functioneze pentru voi.
Raspunsul autorului acestei carti este „un DA emfatic”. Va vor fi impartasite unele dintre povestile oamenilor care au reusit.
LISTA A avea o lista de adrese de e-mail este cel mai apropiat lucru de o tiparnita de bani. Ce tip de oferta puteti face oamenilor din lista voastra pentru a aduna bani?
Alcatuirea listelor este unul din pasii de baza asupra caruia Jeff Walker se concentreaza intotdeauna in orice afacere pe care o detine. Daca nu luati din aceasta carte nimic altceva decat o concentrare obsesiva asupra alcatuirii listei, aceasta tot ar valora de zece mii de ori mai mult decat ati dat pe ea.
Aceasta lista reprezinta pur si simplu totalitatea oamenilor care s-au abonat la e-mailurile voastre. De regula, exista un formular pe site-ul vostru, unde oamenii pot sa-si introduca adresele de e-mail pentru a se abona.
Desigur ca trebuie sa le oferiti un motiv sa se aboneze. Fie ca ar putea sa primeasca un newsletter sau actualizari zilnice despre oferte speciale.
Aceasta baza de date cu clienti potentiali sau clienti fideli este unul dintre cele mai importante atuuri pentru afacerea voastra. Universul online are tendinta sa accelereze si sa intensifice totul.
Asa se intampla si cu lista. In universul online, lista este totul.
O mentiune importanta este ca aceasta lista NU se refera la trimiterea de e-mailuri de tip spam. Un lucru esential pentru ca lista sa fie eficienta il reprezinta gradul de receptivitate.
Este mai buna o lista de 100 de oameni dintre care 60% deschid e-mailurile pe care le trimiteti, decat o lista de 1000, dintre care doar 1% deschid e-mailurile. Exista si alte tipuri de liste, precum cele alcatuite din abonati de pe site-urile de socializare, insa tot cele de e-mail au o valoare mai mare.
Mai multe detalii despre liste si alcatuirea lor, gasiti in interiorul cartii. SCRISOAREA DE VANZARI RASTURNATA De zeci de ani, exista un instrument traditional in marketingul direct, numit „scrisoare de vanzari”.
Aceasta este o reclama lunga, tiparita, avand forma unei scrisori. Aceste scrisori pot avea intre 8 si 24 de pagini sau chiar mai mult.
Acest format de scrisori de vanzari a fost folosit timp indelungat si a generat miliarde de dolari pentru tot felul de produse. Aparitia Internetului a facut ca aceste scrisori de vanzari sa se „mute” in mediul online.
Pot fi mai lungi si nu trebuiesc tiparite. Secretul scrisorii de vanzari consta in impartirea ei pe etape.
In loc de o scrisoare de vanzari de zece pagini, se foloseste o secventa de zece zile. Cu un continut bun, se inlocuieste un monolog foarte lung cu o conversatie (de lansare).
Scrisoarea de Vanzari Rasturnata este o secventa de Continut de Prelansare (Prelaunch Content- PLC). Continutul este reprezentat, de cele mai multe ori, de videoclipuri online, dar poate lua si alte forme.
Continutul trebuie sa fie captivant, valoros, iar asta duce in mod natural la vanzarea produselor. DECLANSATORII MENTALI Utilizarea Formulei de Lansare a unui Produs pentru dezvoltarea afacerii voastre, va ofera posibilitatea de a activa declansatorii mentali (armele de influentare in masa).
Acestia reprezinta pietrele de temelie ale unei lansari de succes. In Lansarea, Jeff Walker prezinta si analizeaza noua dintre declansatorii sai mentali preferati: • Autoritatea•Reciprocitatea•Increderea•Anticiparea•Caracterul placut•Evenimente si ritualuri•Comunitatea•Caracterul rar•Testarea sociala FORMULA CARE A LANSAT O MIE DE AFACERI „Formula de Lansare a unui Produs (FLP) este un sistem pentru a face piata tinta sa fie atat de dedicata produsului vostru incat aproape ca va implora sa i-l vindeti.” FLP functioneaza pe toate tipurile de piete si cu tot felul de produse si este adaptabila pentru orice situatie in care lansati un nou produs sau incepeti o afacere.
Uneori, lansarea unui produs devine un eveniment in si prin sine, precum productia unui film de la Hollywood. Inainte cu sase luni apare trailer-ul, apoi spoturile publicitare la TV, dupa care actorii se lanseaza intr-un turneu mergand pe la diverse talk-show-uri.
Acest gen de campanii creeaza un volum urias de rumoare si entuziasm. O anticipare uriasa inconjoara lansarea, iar oamenii devin dedicati si atenti.
Probabil veti spune ca nu aveti un buget de milioane sau ca nu aveti talentul celor de la Hollywood, insa acesta este momentul in care FLP schimba situatia prin cei trei factori: costurile scazute de comunicare, viteza crescuta a comunicarii si interactivitatea mult imbunatatita. Nu va puteti baza pe un singur mesaj de marketing, trebuie in schimb sa ganditi in „secvente”.
In loc sa va bazati pe o singura comunicare, veti folosi o secventa de comunicari care se cladesc una peste cealalta. Iata secventele principale: •Pre-Prelansarea (folosita pentru a estima cat de receptiva va fi piata la oferta voastra); •Prelansarea (se lanseaza continutul de prelansare – clipuri video, fisiere audio, postari pe blog, prezentari scrise pdf etc.); •Lansarea (ziua in care produsele sau serviciile sunt expuse si se asteapta preluarea comenzilor); •Postlansarea (este secventa de curatare, in care sunt urmariti cu atentie atat noii clienti, cat si cei potentiali, care nu au cumparat inca).
Ideea pre-prelansarii este sa incepeti sa va activati „tribul”. Apoi testati nivelul de interes al pietei, incercati sa scoateti la iveala eventualele obiectii, strangeti informatii care sa va ajute sa finalizati oferta de produs.
In aceasta carte de dezvoltare a afacerii, Jeff Walker numeste pre-prelansarea ca fiind „Focul de avertizare”. Prezentarea detaliata a pre-prelansarii, cu exemple si analize o gasiti structurata in interiorul cartii.
Secventa de prelansare va contine trei parti de Continut de Prelansare. Fiecare parte a continutului are o anumita functie.
Pe parcursul acestei secvente veti suprapune toti declansatorii mentali. Prima parte a continutului trebuie sa capteze atentia potentialilor clienti si sa ii atraga.
In cea de-a doua parte veti invata cum sa creati un impact asupra potentialilor clienti. Dupa ce ati prezentat produsul si posibila transformare sau schimbare in viata oamenilor, ei inca nu inteleg cum vor avea parte de aceea schimbare.
Apoi le oferiti raspunsul final, care consta in achizitionarea produsului vostru. Modalitatea prin care puneti cap la cap o secventa de prelansare foarte buna este sa oferiti pietei voastre o valoare foarte mare.
Daca va concentrati doar asupra unui singur lucru, acesta ar trebui sa fie crearea de valoare pentru toti potentialii clienti care parcurg secventele lansarii voastre. Asadar, ati avut o prelansare puternica ce a condus catre ziua cea mare.Lansarea sau „ziua cosului deschis” este momentul in care incepeti sa preluati comenzi.
Odata ce ati pregatit pagina de vanzari, infiderent daca folositi un videoclip sau o scrisoare de vanzare, urmatorul pas presupune trimiterea unui e-mail catre lista de lansare, pentru a-i anunta ca sunteti in direct si ca sunteti deschisi pentru afaceri. Fiecare dintre aceste secvente sunt prezentate cu tot cu explicatii si exemple.
Multi oameni cladesc afaceri pe care doar le tolereaza. Altii creeaza afaceri care chiar nu le plac sau pe care ajung sa le urasca.
Ca sa ajungeti la afacerea pe care o iubiti, trebuie sa intelegeti motivatia din spatele ei. Indiferent care ar fi aceasta, trebuie sa existe una.
Nu va asteptati sa faceti milioane cu prima voastra lansare. Nu va comparati cu lansarile altor oameni cu experienta.
Sunteti la inceput. Asteptati-va sa faceti unele greseli si sa invatati mult din ele.
Asteptati-va sa fie mai multa munca decat ati anticipat. Si asteptati-va ca prima lansare sa fie de neuitat.

Lansarea
de

Ar putea să îți placă și…

  • Codul Armonic - ghid de automotivare - Julien Bratu - KAIZEN

    Codul Armonic

    De

    Editura

    Cu ocazia celei de-a XIX-a intalniri Kaizen Manager Club, a fost lansata cartea ”Codul Armonic – Ghid de Automotivare”, autor Julien Bratu. Invitatii Kaizen Manager Club au apreciat ca aplicarea Codului Armonic ii va ajuta…

    Pret:

    25 LEI
  • Prezentari cu public. De la ucenic la maestru - Andy Szekely - LIBRARIA ANDY SZEKELY

    Prezentari cu public. De la ucenic la maestru

    De

    Editura

    Un prieten de-al meu, specialist in vanzari, mi-a spus o povestioara care i-a adus mult succes de-a lungul carierei. Povestea este, de fapt, un dialog intre un ucenic si maestrul sau, dupa ce ucenicul a…

    Pret:

    60 LEI
  • Inima afacerilor

    De

    Editura

    Inima afacerilor. Principii de conducere pentru urmatoarea era a capitalismului Cum sa descatusezi „magia umana” si sa obtii rezultate care sfideaza toate asteptarile Hubert Joly, fostul director executiv general al Best Buy si dirijorul redresarii…

    Pret:

    65 LEI
  • Moneyland - Oliver Bullough - CURTEA VECHE

    Moneyland

    De

    Editura

    Moneyland. Povestea ascunsa a escrocilor si a cleptocratilor care conduc lumea Rapoartele aveau la origine niste articole publicate de Proiectul pentru Raportarea Crimei Organizate si Coruptiei (OCCRP), un consortiu neobosit si neinfricat de jurnalisti din…

    Pret:

    79 LEI
  • Asta schimba totul Capitalism vs Mediu- Naomi Klein - VELLANT

    Asta schimba totul Capitalism vs Mediu- Naomi Klein

    De

    Editura

    Naomi Klein a absolvit London School of Economics si semneaza articole in The Nation si The Guardian. A devenit cunoscuta in intreaga lume datorita lucrarilor No Logo (2000) si Doctrina socului (2007) plasandu-se in avangarda…

    Pret:

    43 LEI
  • Gestiunea financiara a firmei - Ana Carp, Mariana Ciuvica-Enusi - PRO UNIVERSITARIA

    Gestiunea financiara a firmei

    De

    Editura

    Pentru ca o firma sa obtina performanta intr-un domeniu de activitate nu sunt suficiente investirea capitalului de catre actionari, crearea unui buget si existenta unor obiective realizabile. Ansamblul riscurilor care se manifesta intr-o economie concurentiala…

    Pret:

    65
    58.5 LEI
  • Expertiza contabila. Teorie si practici specifice - Boni Mihaela Straoanu - PRO UNIVERSITARIA

    Expertiza contabila. Teorie si practici specifice

    De

    Editura

    Una dintre activitatile de baza ale expertilor contabili, desfasurata pe parcursul a peste 100 de ani de existenta a profesiei contabile din Romania, o constituie efectuarea expertizelor contabile dispuse de organele judiciare si civile ori…

    Pret:

    47
    42.3 LEI
  • Formarea si sau dezvoltarea echipelor de vanzari - Aurel Boncioaga - BRASOV

    Formarea si sau dezvoltarea echipelor de vanzari

    De

    Editura

    Formarea si sau dezvoltarea echipelor de vanzari. Cum sa crestem echipe de vanzari marete Cred cu putere ca suntem capabili si este in puterea noastra sa nu mai repetam greselile trecutului, ale noastre sau ale…

    Pret:

    68 LEI
  • Scenariul Ascensiunii - Drumul Tau Catre Varf - Joe Girard - BUSINESS TECH

    Scenariul Ascensiunii

    De

    Editura

    Invata. Lupta. Aduna-ti fortele si ridica-te de la podea dupa orice croseu devastator al vietii, inainte ca cei care te vor fi invins sa te numere. Acestea sunt experientele despre care Joe Girard cunoaste mai…

    Pret:

    37
    35.15 LEI
  • Influenta subtila - Jennifer B. Kahnweiler - BUSINESS TECH

    Influenta subtila

    De

    Editura

    Secretele care genereaza puterea de influentare a persoanelor introvertite CUM SA AI IMPACT FARA SA FACI MULT ZGOMOT Nu subestima hotararea unui om linistit.- Iain Duncan Smith, politician britanic Introvertitii, care isi iau energia din…

    Pret:

    49.9
    47.41 LEI
  • Triburi - Seth Godin - PUBLICA

    Triburi

    De

    Editura

    Un trib este un grup de oameni care au un interes comun, o modalitate de comunicare si un lider. Timp de milioane de ani, oamenii au cautat sa faca parte dintr-un trib sau altul, fie…

    Pret:

    39 LEI
  • Minidictionar de management 8: Managementul economic

    De

    Editura

    Minidictionarul de management (8) „Strategia si managementul strategic” este conceput ca un instrument de informare, de facilitate a intelegerii si de asistare a persoanelor interesate de problematica acestui domeniu managerial. Minidictionarul contine: • termenii utilizati…

    Pret:

    11
    9.9 LEI