- Economie
- Editura: All
- Afiseaza toate ...
In aceasta categorie:
Economie
-
Invitatie la succes
De: Elena Popa
Editura: All, An aparitie: 2011
Am cuprins in aceasta carte sfaturi desprinse in urma experientelor reale. Toate recomandarile din carte sunt verificate. Aceasta nu este doar „o alta carte despre cum sa-ti faci un CV si ce sa raspunzi la interviu”. Recomandarile...
-
Steaua de mare si paianjenul
De: Ori Brafman , Rod. A. Beckstrom
Editura: All, An aparitie: 2011
Cartea distinge doua tipuri de organizatii, ilustrate prin metaforele paianjenului si stelei de mare. Desi aparent asemanatori ca structura, paienjenii si stelele de mare sunt cum nu se poate mai diferiti. Un paianjen fara cap va fi lipsit de...
-
Cele 7 deprinderi ale persoanelor eficace
De: Stephen R. Covey
Editura: All, An aparitie: 2011
Cele 7 deprinderi ale persoanelor eficace - lectii importante pentru schimbarea personala, desemnata in urma unui studiu al revistei "Chief Executive" drept cea mai influenta carte a secolului XX in domeniul afacerilor, prezinta o abordare globala...
-
All - Biografia unui succes
De: Mihail Penescu
Editura: All, An aparitie: 2011
Proiectul acestei carti ma framanta de mai multi ani. In ultimul timp am tot cautat motivatii pentru care o asemenea carte merita sa fie scrisa. Iata ce am gasit.In primul rand, chiar daca printr-o fereastra foarte ingusta, ea este o marturie a...
-
TELEPHONING IN ENGLISH
De: Marion Grussendorf
Editura: All, An aparitie: 2010
A telefona este o forma redusa de comunicare; limbajul semnelor, mimica si gestica nu va folosesc, in acest caz, la nimic. La telefon aveti nevoie de expresii si fraze care nu sunt continute in vocabularul obisnuit si nici in engleza pe care...
-
MOTIVAREA ANGAJATILOR
De: David Sirota, Louis A. Mischkind, Michael Meltzer
Editura: All, An aparitie: 2010
Angajatii entuziasti si motivati obtin performante exceptionale, dincolo de obligatiile lor de serviciu. Companiile au de castigat de pe urma acestui lucru, iar avantajul obtinut se dovedeste extrem de important pentru succesul afacerii pe...
-
SINCRONIZAREA STRATEGIEI DE AFACERI CU CICLURILE ECONOMICE
De: Peter Navarro
Editura: All, An aparitie: 2010
"Nu ratati acest ghid de supravietuire si crestere pentru perioadele de fluctuatii economice haotice" - Kirkus Reports Intr-o perioada de criza precum cea pe care o parcurge acum economia mondiala, Peter Navarro ne da o veste...
-
SECRETUL SUCCESULUI LA BIROU
De: Bob Wall
Editura: All, An aparitie: 2010
Desi a fi istet si priceput in ceea ce faci sunt doua elemente esentiale pentru atingerea succesului in afaceri, competentele emotionale sunt mult mai importante decat trainingul, IQ-ul si experienta tehnica in a determina cine obtine succes si...
-
Descopera-ti Punctele Forte In Domeniul Vanzarilor
De: Benson Smith, Tony Rutigliano
Editura: All, An aparitie: 2000
O abordare solida, bazata pe intervievarea a 250.000 de agenti de vanzari si 25.000 de directori de vanzari, realizata de organizatia Gallup.Spulberand cateva dintre miturile din teoria vanzarilor, de la acela ca oricine poate vinde, pana la acela ca...
-
Strategia in afaceri
De: Lawrence G. Hrebiniak
Editura: All, An aparitie: 2000
Conceperea unei strategii este un proces dificil,aplicarea ei este inca si mai dificila. Cartea de fata este cu siguranta ghidul complet de care aveti nevoie pentru a pune in practica strategia dvs. de afaceri.Veti invata cum:· sa adunati la un...
-
Etica Liderului Eficient Sau Conducerea Bazata Pe Principii
De: COVEY Stephen R., Trad. IONESCU Aureliana
Editura: All, An aparitie: 2000
Autoritate de talie internationala n stiinta conducerii, Stephen R. Covey este fondator si presedinte al Covey Leadership Centre si al organizatiei non-profit Institutul pentru conducerea bazata pe principii. Detinator a numeroase distinctii n...
-
Pentru O Casa Din Piatra. Povestea Ginei
De: Gina French, Andrew Crofts
Editura: All, An aparitie: 2000
Nu se afla pe stoc
-
Descopera-ti Punctele Forte Cu Testul Clifton...
De: Marcus Buckingham, Donald O. Clifton
Editura: All, An aparitie: 2000
“Elementul esential pentru obtinerea succesului profesional si a fericirii il constituie valorificarea punctelor forte, nu corectarea slabiciunilor. Primul pas este sa afli care sunt punctele tale forte, iar aceasta carte superba iti ofera un...
-
English for customer care + cd
De: Rosemary Richey
Editura: All, An aparitie: 2000
Este cursul ideal pentru cei ce lucreaza in domeniul relatiilor cu clientii, fiind tot timpul pusi in situatia de a comunica in limba engleza cu acestia, fie in persoana, la telefon sau in scris. Poate fi folosit ca material auxiliar al unui curs...
-
Companii Mici. Profituri Maricum Sa Sporesti...
De: Nick Rampley-Sturgeon
Editura: All, An aparitie: 2000
Lucrarea analizeaza toate aspectele derularii unei afaceri care ii pot afecta succesul si profitul. Aceasta carte te va ajuta sa evaluezi potentialul de dezvoltare a firmei tale – adoptarea unei singure idei din fiecare capitol poate fi decisiva...