- Economie
- Editura: All
- Afiseaza toate ...
In aceasta categorie:
Economie
-
Invitatie la succes
De: Elena Popa
Editura: All, An aparitie: 2011
Am cuprins in aceasta carte sfaturi desprinse in urma experientelor reale. Toate recomandarile din carte sunt verificate. Aceasta nu este doar „o alta carte despre cum sa-ti faci un CV si ce sa raspunzi la interviu”. Recomandarile...
-
Steaua de mare si paianjenul
De: Ori Brafman , Rod. A. Beckstrom
Editura: All, An aparitie: 2011
Cartea distinge doua tipuri de organizatii, ilustrate prin metaforele paianjenului si stelei de mare. Desi aparent asemanatori ca structura, paienjenii si stelele de mare sunt cum nu se poate mai diferiti. Un paianjen fara cap va fi lipsit de...
-
Cele 7 deprinderi ale persoanelor eficace
De: Stephen R. Covey
Editura: All, An aparitie: 2011
Cele 7 deprinderi ale persoanelor eficace - lectii importante pentru schimbarea personala, desemnata in urma unui studiu al revistei "Chief Executive" drept cea mai influenta carte a secolului XX in domeniul afacerilor, prezinta o abordare globala...
-
All - Biografia unui succes
De: Mihail Penescu
Editura: All, An aparitie: 2011
Proiectul acestei carti ma framanta de mai multi ani. In ultimul timp am tot cautat motivatii pentru care o asemenea carte merita sa fie scrisa. Iata ce am gasit.In primul rand, chiar daca printr-o fereastra foarte ingusta, ea este o marturie a...
-
SECRETUL SUCCESULUI LA BIROU
De: Bob Wall
Editura: All, An aparitie: 2010
Desi a fi istet si priceput in ceea ce faci sunt doua elemente esentiale pentru atingerea succesului in afaceri, competentele emotionale sunt mult mai importante decat trainingul, IQ-ul si experienta tehnica in a determina cine obtine succes si...
-
TELEPHONING IN ENGLISH
De: Marion Grussendorf
Editura: All, An aparitie: 2010
A telefona este o forma redusa de comunicare; limbajul semnelor, mimica si gestica nu va folosesc, in acest caz, la nimic. La telefon aveti nevoie de expresii si fraze care nu sunt continute in vocabularul obisnuit si nici in engleza pe care...
-
MOTIVAREA ANGAJATILOR
De: David Sirota, Louis A. Mischkind, Michael Meltzer
Editura: All, An aparitie: 2010
Angajatii entuziasti si motivati obtin performante exceptionale, dincolo de obligatiile lor de serviciu. Companiile au de castigat de pe urma acestui lucru, iar avantajul obtinut se dovedeste extrem de important pentru succesul afacerii pe...
-
SINCRONIZAREA STRATEGIEI DE AFACERI CU CICLURILE ECONOMICE
De: Peter Navarro
Editura: All, An aparitie: 2010
"Nu ratati acest ghid de supravietuire si crestere pentru perioadele de fluctuatii economice haotice" - Kirkus Reports Intr-o perioada de criza precum cea pe care o parcurge acum economia mondiala, Peter Navarro ne da o veste...
-
Planificarea Afacerii. Ghid De Start
De: BUTLER DAVID
Editura: All, An aparitie: 2000
Intr-un studiu recent al SFEDI (Initiativa de Dezvoltare a Intreprinderii – Firma Mica) – realizat pe baza unei anchete implicand 486 de bancheri si contabili – este mentionata lipsa de planificare drept cauza cea mai frecventa a...
-
Marketing on-Line
De: Richard Gay, Alan Charlesworth, Dr. Rita Esen
Editura: All, An aparitie: 2000
Folosind o multime de studii de caz pentru diverse situatii preluate din viata reala, ilustrate cu exemple de site-uri Web curente, autorii abordeaza anumite concepte de marketing, familiare – cum ar fi mixul de marketing si comportamentul...
-
Cat De Plina Ti-e Galeata?
De: Tom Rath, Donald O. Clifton
Editura: All, An aparitie: 2000
Nu se afla pe stoc
-
Codul Fiscal Al Romaniei cu Norme De Aplicare
De: Paul Stewart, Chriss Riddell
Editura: All, An aparitie: 2000
In vigoare pana la data de 31.12.2006 cu modificarile aduse de OG 83/2004, aprobata si modificata de de L494/2004 si L 163/2005. Normele de aplicare sunt atasate articolelor corespunzatoare din cod.
-
Inteligenta emotionala la locul de munca
De: Paz Torrabadella
Editura: All, An aparitie: 2000
Strategii pentru autorealizare, satisfactie si succes in profesie Cariera profesionala a devenit preocuparea principala a multora dintre noi, dornici de a obtine recunoastere si realizari pe plan profesional. Acest manual este un instrument...
-
Fundamentele Marketingului de La Ideea De Comercializare...
De: Hans Dieter Zollondz
Editura: All, An aparitie: 2000
Cartea de fata nu este scrisa pentru specialistii de marketing consacrati, ci este dedicata tuturor acelora care vor sa cunoasca notiunile cele mai importante din aceasta disciplina, in ziua de azi devenita indispensabila oricarei organizatii...
-
Strategii de evitare a esecului
De: Sayan Chatterjee
Editura: All, An aparitie: 2000
Autorul dezvolta o serie de instrumente prin care riscurile pot fi gestionate in mod adecvat. Pentru aceasta este nevoie de o intelegere clara a surselor riscului si de o identificare a tuturor posibilitatilor de a-l reduce.Cartea ofera un model...