In aceasta categorie:
- Administratie publica [43]
- Afaceri [233]
- Agricultura [7]
- Asigurari [10]
- Bursa si actiuni [17]
- Contabilitate [74]
- Economia mediului [14]
- Economia Romaniei [28]
- Economie politica [9]
- Finante [103]
- Globalizare [64]
- Industrie [1]
- Legislatie / Fiscalitate [9]
- Management [273]
- Marketing / Publicitate [201]
- Mass-media [14]
- Resurse Umane / Cariera [90]
- Statistica [33]
- Turism [22]
Economie
-
Marketing pentru profit - Notiuni fundamentale
De: Patrick Forsyth
Editura: Niculescu, An aparitie: 2005
-
Maestrii marketingului
De: Sultan Kermally
Editura: Meteor Press, An aparitie: 2009
Un rezumat comprehensiv, informat si incisiv al ideilor maestrilor care au avut o influenta decisiva asupra dezvoltarii domeniului de marketing. O carte care va pune rapid in tema si va ofera idei inovatoare pentru a va imbunatati rezultatele in...
-
SINCRONIZAREA STRATEGIEI DE AFACERI CU CICLURILE ECONOMICE
De: Peter Navarro
Editura: All, An aparitie: 2010
"Nu ratati acest ghid de supravietuire si crestere pentru perioadele de fluctuatii economice haotice" - Kirkus Reports Intr-o perioada de criza precum cea pe care o parcurge acum economia mondiala, Peter Navarro ne da o veste...
-
Pozitionarea, Lupta pentru un loc in mintea ta
De: Al Ries, Jack Trout
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2004
Un concept care a schimbat modul in care facem marketing si advertising "Una dintre cele mai importante carti din domeniul comunicarii pe care le-am citit vreodata. O recomand cu toata convingerea." - SPENCER JOHNSON, autor al cartii...
-
Avon. Cum a fost construita la nivel mondial Compania pentru...
De: Laura Kllepacki
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
A V O N Cum a fost construita la nivel mondial Compania pentru femei aduce in prim plan una dintre cele mai de succes istorii de business. Aceasta carte poate inspira pe oricine doreste sa reuseasca atat in viata personala, cat si in cea...
-
Focus, Un lucru de care depinde viitorul afacerii tale
De: Al Reis
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
"O carte deosebit de importanta... Data viitoare cand vei dori sa-ti extinzi compania sau sa-ti diversifici linia de produse iti garantez ca te vei gandi de doua ori." - PHILIP KOTLER Excelenta in mediul concurential de astazi. Usor...
-
Noua economie
De: Eugen Ovidiu Chirovici
Editura: Rao, An aparitie: 2008
O incursiune fascinanta in lumea companiilor si a banilor, o carte de economie care se citeste cu sufletul la gura, asemenea unui roman politist. De ce exista natiuni bogate si altele sarace, care sunt secretele reusitei in afaceri, ce...
-
Cum sa reducem stresul
De: Tim Hindle
Editura: Rao, An aparitie: 2001
Tehnicile prezentate va invata cum sa analizati si sa remediati situatiile stresante, sa va stabiliti prioritatile sa transferati o parte din sarcini, totul calm si relaxat. Textul si ilustratiile relevante aboredeaza toate aspectele...
-
Cum sa gestionam bugetele
De: Stephen Brookson
Editura: Rao, An aparitie: 2001
Tehnicile propriu zise va arata cum sa concepeti prognoza unui buget si cum sa consemnati si sa analizati veniturile si cheltuielile. Textul clar si ilustratiile abordeaza toate aspectele intocmirii si monitorizarii unui buget...
-
Cum sa trecem la e-business
De: Steve Sleight
Editura: Rao, An aparitie: 2003
Lumea digitala in permanenta schimbare cere o noua abordare a modului de structurare a afacerilor si a relatiei cu clientii. Managerii trebuie sa fie pregatiti pentru a imbratisa tehnologii noi si pentru a-si redefini strategiile...
-
Cum sa intelegem contabilitatea
De: Stephen Brookson
Editura: Rao, An aparitie: 2003
Cea mai importanta functie a oricarei organizatii este probabil cea financiara, o buna intelegere a termenilor si a datelor de ordin financiar fiind esentiala pentru succesul economic. "Cum sa intelegem contabilitatea" va ajuta sa...
-
Cum a facut idiotul asta de s-a imbogatit si eu nu?
De: Robert Shemin
Editura: All, An aparitie: 2000
Si, mai mult, de ce unii oameni atrag parca bogatia, in timp ce altii raman vesnic inglodati in datorii? Iti vei fi pus, cu siguranta, macar in treacat, aceasta intrebare. Dar cuvantul cheie din titlu este: CUM ? – Cum a facut…? Secretul consta...
-
Strategia in afaceri
De: Lawrence G. Hrebiniak
Editura: All, An aparitie: 2000
Conceperea unei strategii este un proces dificil,aplicarea ei este inca si mai dificila. Cartea de fata este cu siguranta ghidul complet de care aveti nevoie pentru a pune in practica strategia dvs. de afaceri.Veti invata cum:· sa adunati la un...