In aceasta categorie:
- Administratie publica [43]
- Afaceri [233]
- Agricultura [7]
- Asigurari [10]
- Bursa si actiuni [17]
- Contabilitate [74]
- Economia mediului [14]
- Economia Romaniei [28]
- Economie politica [9]
- Finante [103]
- Globalizare [64]
- Industrie [1]
- Legislatie / Fiscalitate [9]
- Management [273]
- Marketing / Publicitate [201]
- Mass-media [14]
- Resurse Umane / Cariera [90]
- Statistica [33]
- Turism [22]
Economie
-
Personalitatea si soarta organizatiilor
De: Robert Hogan
Editura: Curtea Veche, An aparitie: 2011
AFLATI CUM INFLUENTEAZA PERSONALITATEA UMANA DESTINUL UNEI ORGANIZATIIExista o legatura complexa intre personalitate si performanta si s-a dovedit ca personalitatea exercita o influenta directa asupra aptitudinilor si a stilului de leadership, asupra...
-
Viitorul Incotro? Schimbare pentru supravietuire
De: Alexandre Rojey
Editura: Editura Didactica si Pedagogica, An aparitie: 2011
Viitorul incotro? este un titlu incitant al unei carti care isi propune sa dea niste raspunsuri posibile la framantarile lumii moderne.Folosind un stil alert si precis, autorul face o radiografie din toate punctele de vedere a civilizatiei...
-
Presentation Zen
De: Garr Reynolds
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2011
Idei simple despre designul si sustinerea prezentarilor Presentation Zen contesta opinia generala despre realizarea ,,prezentarilor cu slide-uri'', incurajandu-ne sa gandim diferit si intr-un mod mai creativ in ceea ce priveste pregatirea...
-
Puterea: de ce unii reusesc sa o obtina, iar altii nu
De: Jeffrey Pfeffer
Editura: Polirom, An aparitie: 2011
Credeti ca promovarea ierarhica si obtinerea puterii intr-o organizatie sint rezultatul performantelor profesionale? Aceasta conceptie este gresita, ne arata Jeffrey Pfeffer, si multi dintre noi nu intelegem factorii reali care contribuie la succesul...
-
Cercul inovatiei. Drumurile batatorite nu duc spre succes
De: Tom Peters
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2011
Lumea afacerilor este intr-o permanenta stare de flux, una haotica in care singura strategie de supravietuire este inovatia constanta atat pentru individ, cat si pentru organizatie. In Cercul inovatiei, Tom Peters isi reexamineaza, rafineaza si...
-
Arta povestirii in afaceri. Un ghid pentru lideri
De: Stephen Denning
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2011
Stephen Denning, fost director la Banca Mondiala si maestru al naratiunii pentru afaceri, ne arata de ce povestirea constituie o abilitate esentiala pentru lideri. Orice pozitie ai avea intr-o organizatie - CEO, middle management sau in linia...
-
Economia identitatii. Cum identitatea ne influenteaza munca...
De: George Akerlof, Rachel Kranton
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2011
In anul 1995, Rachel Kranton ii scria o scrisoare viitorului laureat al premiului Nobel, George Akerlof, insistand ca ultimul sau studiu de economie era eronat. Identitatea, sustinea ea, era elementul lipsa, cel care avea sa contribuie la...
-
Steve Jobs. Secretele inovatiei: principii radicale pentru...
De: Carmine Gallo
Editura: Curtea Veche, An aparitie: 2011
Cand vine vorba de inovatie, presedintele Apple, Steve Jobs, este o legenda. Iar, pentru a intelege in profunzime filozofia lui, cunoscutul jurnalist de afaceri, Carmine Gallo, a intervievat sute de profesionisti de succes — de la manageri si...
-
Biletul de iesire din criza
De: Adrian Vasilescu
Editura: Curtea Veche, An aparitie: 2011
CRIZA SCHIMBA LUMEA SI NE OBLIGA SA ALEGEM UN ALT STIL DE VIATALa Paris, in vara lui 2011, criza lovea cu aceeasi putere ca in toamna lui 2008. Era pretutindeni: pe strada, in magazine, in restaurante, la televiziune, in ziare. Dar oamenii erau...
-
Conspiratia celor bogati. Cele opt noi reguli ale banilor
De: Robert T. Kiyosaki
Editura: Curtea Veche, An aparitie: 2011
Conspiratia celor bogati. Cele opt noi reguli ale banilor prezinta viziunea lui Robert Kiyosaki asupra economiei globale si analizeaza cauzele pentru care oamenii se confrunta cu dificultatile crizei contemporane. Autorul infatiseaza complexul...
-
Noul branding: cum sa construiesti capitalul unei marci
De: Claudia Fisher-Buttinger, Christine Vallaster
Editura: Polirom, An aparitie: 2011
Destinat practicienilor din domeniul publicitatii si al marketingului, volumul propune un nou tip de branding, ce integreaza mai multe modele si strategii, deplasind accentul de pe produs si caracteristicile acestuia pe companie si principiile ei...
-
Criza celor douazeci de ani (1919-1939): o introducere in...
De: E. H. Carr
Editura: Polirom, An aparitie: 2011
O lucrare clasica in domeniul relatiilor internationale, Criza celor douazeci de ani dezvolta teme ce si-au pastrat relevanta in problematica puterii politice si a distributiei acesteia in ordinea mondiala contemporana. Sint prezentate concepte...
-
Steve Jobs. Secretele inovatiei. Principii radicale pentru...
De: Carmine Gallo
Editura: Curtea Veche, An aparitie: 2011
Cand vine vorba de inovatie, presedintele Apple, Steve Jobs, este o legenda. Sloganul companiei sale, Gandeste diferit, este mai mult decat un instrument de marketing. Este un mod de viata - o abordare puternica si pozitiva ce redefineste inovatia...
-
Saptamana de lucru de 4 ore
De: Timothy Ferriss
Editura: Minerva, An aparitie: 2011
EVADEAZA DE LA RUTINA 9 a.m.-5 p.m. SI ALATURA-TE NOILOR BOGATASI AVERTISMENT: Nu citi aceasta carte decat daca vrei sa-ti parasesti slujba! Uita vechiul concept de pensie si planul vietii amanate. Nu e deloc nevoie sa astepti si ai toate...
-
Gratuit. Viitorul unui pret revolutionar
De: Chris Anderson
Editura: Curtea Veche, An aparitie: 2011
In bestsellerul sau revolutionar, Coada lunga, Chris Anderson demonstra ca piata virtuala creeaza piete de nisa, permitand produselor si consumatorilor sa interactioneze asa cum nu au mai facut-o niciodata in trecut. In Gratuit, autorul sustine cu...