150 de experimente pentru a intelege manipularea mediatica. Psihologia consumatorului de mass-media

De: Sebastien Bohler

150 de experimente pentru a intelege manipularea mediatica. Psihologia consumatorului de mass-media

Editura: Polirom

An aparitie: 2009

ISBN: 978-973-46-1327-4

  • Disponibilitate: produs disponibil

  • Vezi preț! Comandă online!

150 de experimente pentru a intelege manipularea mediatica. Psihologia consumatorului de mass-media, de: Sebastien Bohler

Comportamentul consumatorului de televiziune, radio sau presa scrisa are la baza o serie de mecanisme inconstiente, cunoscute de producatorii din mass-media. Asa-numitele „retete de succes” nu sint de multe ori decit tentative de manipulare a telespectatorului, radio-ascultatorului sau cititorului de ziare. Cartea prezinta 150 de experimente care analizeaza fenomenul manipularii si explica metodele folosite de mass-media pentru influentarea atitudinii, gusturilor si preferintelor noastre.

Cuprins: Mass-media si convingerile • Euristica disponibilitatii • Reflexul de orientare si dependenta televizuala • Expunerea selectiva a informatiei • Vinovatie si altruism • Mass-media si politica • Efectul simplei expuneri • Influenta sociala • Transferul simbolic • Incertitudine si placere • Publicitatea in mass-media • Activarea cognitiva • Antropomorfismul in publicitate • Impactul marcilor asupra copilului • Muzica si conditionarea asociativa • Divertismentul • Jocurile de lumini si intimidarea • Culorile si perceptia timpului • Reactia si autosuficienta

Caracteristici

Titlu:

150 de experimente pentru a intelege manipularea...

Autor:

Sebastien Bohler

Editura:

Polirom

Colectia:

Categoria cartii:

Jurnalism/Mass-Media

Tradus de:

Dana-Maria Cimpoi

An aparitie:

2009

Numar pagini:

256

Format:

135 x 200 mm

150 de experimente pentru a intelege manipularea mediatica. Psihologia consumatorului de mass-media, de: Sebastien Bohler

Fragmente

Comentarii la 150 de experimente pentru a intelege manipularea mediatica. Psihologia consumatorului de mass-media

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea 150 de experimente pentru a intelege manipularea mediatica. Psihologia consumatorului de mass-media unui prieten