150 de experimente pentru a intelege manipularea mediatica. Psihologia consumatorului de mass-media, de: Sebastien Bohler
Comportamentul consumatorului de televiziune, radio sau presa scrisa are la baza o serie de mecanisme inconstiente, cunoscute de producatorii din mass-media. Asa-numitele „retete de succes” nu sint de multe ori decit tentative de manipulare a telespectatorului, radio-ascultatorului sau cititorului de ziare. Cartea prezinta 150 de experimente care analizeaza fenomenul manipularii si explica metodele folosite de mass-media pentru influentarea atitudinii, gusturilor si preferintelor noastre.
Cuprins: Mass-media si convingerile • Euristica disponibilitatii • Reflexul de orientare si dependenta televizuala • Expunerea selectiva a informatiei • Vinovatie si altruism • Mass-media si politica • Efectul simplei expuneri • Influenta sociala • Transferul simbolic • Incertitudine si placere • Publicitatea in mass-media • Activarea cognitiva • Antropomorfismul in publicitate • Impactul marcilor asupra copilului • Muzica si conditionarea asociativa • Divertismentul • Jocurile de lumini si intimidarea • Culorile si perceptia timpului • Reactia si autosuficienta
Caracteristici
Titlu:
150 de experimente pentru a intelege manipularea...
Autor:
Sebastien Bohler
Editura:
Polirom
Colectia:
Categoria cartii:
Jurnalism/Mass-Media
Tradus de:
Dana-Maria Cimpoi
An aparitie:
2009
Numar pagini:
256
Format:
135 x 200 mm
Comentarii la 150 de experimente pentru a intelege manipularea mediatica. Psihologia consumatorului de mass-media
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.