Caderea advertising-ului si ascensiunea PR-ului

De: Al Ries, Laura Ries

Caderea advertising-ului si ascensiunea PR-ului

Editura: BrandBuilders

An aparitie: 2006

ISBN: 973-86481-6-5

  • Disponibilitate: produs disponibil

  • Vezi preț! Comandă online!

Caderea advertising-ului si ascensiunea PR-ului, de: Al Ries, Laura Ries

"Sfarsitul erei dominatiei advertisingului a sosit. Astazi, marile branduri se construiesc cu ajutorul relatiilor publice.” - RICHARD W. EDELMAN, DIRECTOR EXECUTIV EDELMAN PR WORLDWIDE

Prin analiza profunda a unor campanii de PR de succes, precum si a unora mai putin norocoase, Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului dovedeste cu argumente imposibil de contestat faptul ca advertisingul nu poate indeplini rolul care i-a fost atribuit cu obstinatie de-a lungul timpului - acela de a construi branduri - si ca acest rol ii revine in exclusivitate PR-ului. Asta se intampla deoarece advertisingul nu are credibilitate, ingredientul principal necesar la construirea unui brand. Numeroase branduri de succes - printre care Starbucks, The Body Shop, Wal-Mart, Red Bull si Zara - au fost construite fara advertising. Pe de alta parte, advertisingului ii revine misiunea de a intretine un brand, o data ce acesta a fost consacrat cu ajutorul PR-ului.

Indrazneata si accesibila, Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului este o carte menita sa zguduie din temelii lumea actuala a marketingului.

Caracteristici

Titlu:

Caderea advertising-ului si ascensiunea PR-ului

Autor:

Al Ries, Laura Ries

Editura:

BrandBuilders

Colectia:

Categoria cartii:

Marketing / Publicitate

Tradus de:

An aparitie:

2006

Numar pagini:

352

Format:

13X20CM

Caderea advertising-ului si ascensiunea PR-ului, de: Al Ries, Laura Ries

Fragmente

Comentarii la Caderea advertising-ului si ascensiunea PR-ului

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea Caderea advertising-ului si ascensiunea PR-ului unui prieten

Carti de acelasi autor