Comunicarea cu oamenii dificili. Cum sa ne purtam cu clientii rauvoitori, sefii autoritari si colegii nesuferiti, de: Roberta Cava
Interactiunea cao strada cu doua sensuri! Sunt furiosi, agresivi, nerabdatori, nepoliticosi, insensibili sau prea sensibili, sunt oameni cu care e greu sa comunicam. Comportamentul lor este suparator, interactiunea cu ei este obositoare. Ne sunt sefi, subordonati, prieteni sau rude. Nu-i putem ocoli, nu-i putem schimba. Ce-i de facut?
Comunicarea cu oamenii dificili este scrisa in beneficiul oricarei persoane care se confrunta cu astfel de situatii. Cartea ofera tehnici demonstrate pentru cooperarea cu ceilalti, reducerea stresului si a anxietatii si cresterea increderii si entuziasmului in toate relatiile profesionale. Veti experimenta un sentiment de implinire cand veti trata situatiile dificile cu bine. Seful, colegii si angajatii vor avea incredere in dumneavoastra, va vor admira si se vor gandi de doua ori inainte sa va jigneasca, fiind mai deschisi in a va satisface dorintele.
Caracteristici
Titlu:
Comunicarea cu oamenii dificili. Cum sa ne purtam cu...
Autor:
Roberta Cava
Editura:
Curtea Veche
Colectia:
Categoria cartii:
Psihologie aplicata
Tradus de:
Andreea Rosemarie Lutic
An aparitie:
2007
Numar pagini:
280
Format:
13 x 20 cm
Comentarii la Comunicarea cu oamenii dificili. Cum sa ne purtam cu clientii rauvoitori, sefii autoritari si colegii nesuferiti
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.