Comunicarea cu oamenii dificili. Cum sa ne purtam cu clientii rauvoitori, sefii autoritari si colegii nesuferiti

De: Roberta Cava

Comunicarea cu oamenii dificili. Cum sa ne purtam cu clientii rauvoitori, sefii autoritari si colegii nesuferiti

Editura: Curtea Veche

An aparitie: 2007

ISBN: 973-669-028-8

  • Disponibilitate: produs disponibil

  • Vezi preț! Comandă online!

Comunicarea cu oamenii dificili. Cum sa ne purtam cu clientii rauvoitori, sefii autoritari si colegii nesuferiti, de: Roberta Cava

Interactiunea cao strada cu doua sensuri! Sunt furiosi, agresivi, nerabdatori, nepoliticosi, insensibili sau prea sensibili, sunt oameni cu care e greu sa comunicam. Comportamentul lor este suparator, interactiunea cu ei este obositoare. Ne sunt sefi, subordonati, prieteni sau rude. Nu-i putem ocoli, nu-i putem schimba. Ce-i de facut?

Comunicarea cu oamenii dificili este scrisa in beneficiul oricarei persoane care se confrunta cu astfel de situatii. Cartea ofera tehnici demonstrate pentru cooperarea cu ceilalti, reducerea stresului si a anxietatii si cresterea increderii si entuziasmului in toate relatiile profesionale. Veti experimenta un sentiment de implinire cand veti trata situatiile dificile cu bine. Seful, colegii si angajatii vor avea incredere in dumneavoastra, va vor admira si se vor gandi de doua ori inainte sa va jigneasca, fiind mai deschisi in a va satisface dorintele.

Caracteristici

Titlu:

Comunicarea cu oamenii dificili. Cum sa ne purtam cu...

Autor:

Roberta Cava

Editura:

Curtea Veche

Colectia:

Categoria cartii:

Psihologie aplicata

Tradus de:

Andreea Rosemarie Lutic

An aparitie:

2007

Numar pagini:

280

Format:

13 x 20 cm

Comunicarea cu oamenii dificili. Cum sa ne purtam cu clientii rauvoitori, sefii autoritari si colegii nesuferiti, de: Roberta Cava

Fragmente

Comentarii la Comunicarea cu oamenii dificili. Cum sa ne purtam cu clientii rauvoitori, sefii autoritari si colegii nesuferiti

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea Comunicarea cu oamenii dificili. Cum sa ne purtam cu clientii rauvoitori, sefii autoritari si colegii nesuferiti unui prieten