Comunicarea directa: o noua frontiera. Studiu extins de caz: compania „Electra” – liderul pietei romanesti de interfoane

De: Cezar Caluschi

Comunicarea directa: o noua frontiera. Studiu extins de caz: compania „Electra” – liderul pietei romanesti de interfoane

Editura: Polirom

An aparitie: 2006

ISBN: 973-46-0147-4

  • Disponibilitate: produs disponibil

  • 20.43 RON
    pret vechi: 21.50 RON

    Cumpara acum

Comunicarea directa: o noua frontiera. Studiu extins de caz: compania „Electra” – liderul pietei romanesti de interfoane, de: Cezar Caluschi

Un nou sistem de comunicare, bazat pe relatii publice si comunicare directa, e gata sa revolutioneze marketingul contemporan. Ca sa dobindim un client pe termen lung, va trebui sa ne concentram pentru a-l convinge sa aiba incredere in noi si apoi sa comunicam permanent cu el pentru a-i hrani si pentru a-i intretine aceasta incredere. In acest scop vom folosi comunicarea directa, personalizata, bazata pe relatii publice in forma clasica, dar si pe o multime de alte tehnici de comunicare directa. „Din mers, Cezar a creat propriul «sistem integrat de comunicare si PR». L-a implementat in mai multe companii, l-a imbunatatit continuu si a functionat. Imaginea omului de afaceri de succes Marian Berdan si a companiei sale, «Electra», care constituie studiul de caz din acest volum, reprezinta dovada reusitei sale. Pas cu pas, de la cap la coada, cartea daruieste pilda unei revelatii, dar si a unui adevar crud: armele reclamei incep sa se toceasca. Nu disperati insa: comunicarea directa pare sa fie noua frontiera a relatiilor publice.” (Stefan Prutianu) Cuprins: Comunicarea directa: arma secreta a comunicarii • Increderea este arma victoriei • Comunicarea directa • „Comunicom” • Primul pas: analiza organizatiei • Parteneri, nu clienti • Contact direct, la baioneta • Canalele de comunicare • Fisa de contact. Intretinerea fisei de contact • Comunicarea cu angajatii: lucrul cu oamenii • Comunicarea locala • Tirgurile si expozitiile internationale

Caracteristici

Titlu:

Comunicarea directa: o noua frontiera. Studiu extins de caz...

Autor:

Cezar Caluschi

Editura:

Polirom

Colectia:

Categoria cartii:

Relatii publice / Comunicare

Tradus de:

An aparitie:

2006

Numar pagini:

256

Format:

130 x 200 mm

Comunicarea directa: o noua frontiera. Studiu extins de caz: compania „Electra” – liderul pietei romanesti de interfoane, de: Cezar Caluschi

Fragmente

Comentarii la Comunicarea directa: o noua frontiera. Studiu extins de caz: compania „Electra” – liderul pietei romanesti de interfoane

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea Comunicarea directa: o noua frontiera. Studiu extins de caz: compania „Electra” – liderul pietei romanesti de interfoane unui prieten

Din aceeasi categorie

ar putea sa-ti placa urmatoarele: