Esentialul despre promotii, de: Don E. Schultz, William A. Robinson, Lisa A. Petrison
Cele 10 tehnici de baza si cum sa le folosim
Aceasta este prima carte despre promotii in limba romana si reprezinta o lectura obligatorie pentru toti cei implicati in domeniul marketing-ului si vanzarilor, fie ca sunt incepatori sau veterani. Este un ghid cuprinzator al strategiilor de promotie, cu toate implicatiile acestora atat la nivel de planificare, cat si la nivel de rezultate. Cartea ofera "o viziune foarte echilibrata asupra rolului pe care il indeplinesc promotiile in cadrul procesului de construire a capitalului unui brand (brand equity), demonstrand o buna intelegere a utilizarilor strategice si tactice ale promotiilor si axandu-se pe impactul promotiilor asupra comportamentului consumatorilor". Dennis Lahey, Director Advertising and Promotion Kimberley-ClarkCel mai fascinant lucru atunci cand citesti aceasta carte e ca pe fiecare pagina gasesti cel putin doua idei prin care sa iti cresti vanzarile.
Caracteristici
Titlu:
Esentialul despre promotii
Autor:
Don E. Schultz, William A. Robinson, Lisa A. Petrison
Editura:
BrandBuilders
Colectia:
Categoria cartii:
Marketing / Publicitate
Tradus de:
Liana Tomescu
An aparitie:
2006
Numar pagini:
288
Format:
13X20CM
Comentarii la Esentialul despre promotii
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.