Fa-I sa cumpere!

De: Harry Washburn, Kim Wallace

Fa-I sa cumpere!

Editura: Amaltea

An aparitie: 2000

ISBN:

  • Disponibilitate: produs disponibil

  • Vezi preț! Comandă online!

    Cumpara acum

Fa-I sa cumpere!, de: Harry Washburn, Kim Wallace

Harry Washburn si Kim Wallace, pionieri ai noii stiinte de vanzare ThoughtScanTM, revolutioneaza lumea vanzarilor cu o strategie uimitoare si puternica de a furniza produse, servicii si idei.
Bazandu-se pe mai mult de douazeci de ani de studii si experienta practica in prima linie din domeniul vanzarilor, marketingului si publicitatii, autorii isi concentreaza atentia, in acest volum, pe procesul de cumparare, din punctul de vedere al consumatorului. Prin prisma unor tehnici de ultima ora, provenind in mare masura din NLP, testate practic in diverse domenii, de la divertisment si pana la industria sanatatii, se analizeaza pas cu pas decizia de cumparare, aratandu-ti cum sa identifici cele trei profiluri dominante ale cumparatorului (Comandant, Ganditor si Privitor) si permitandu-ti sa planifici procesul de vanzare astfel incat acesta sa aiba impactul maxim. Sustinandu-si principiile cu o serie inedita de studii de caz, lucrarea ofera solutii pentru a te elibera de vechile modele devenite clisee, pentru a construi relatii noi si pentru a transforma potentialii clienti in consumatori loiali.

Nu rata aceasta carte: viitorul tau ca profesionist in vanzari, dar si al afacerii tale, trebuie sa se bazeze pe un proces de vanzare inteligent si infailibil!

Caracteristici

Titlu:

Fa-I sa cumpere!

Autor:

Harry Washburn, Kim Wallace

Editura:

Amaltea

Colectia:

Categoria cartii:

Marketing / Publicitate

Tradus de:

An aparitie:

2000

Numar pagini:

0

Format:

Fa-I sa cumpere!, de: Harry Washburn, Kim Wallace

Fragmente

Comentarii la Fa-I sa cumpere!

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea Fa-I sa cumpere! unui prieten