Marketing pentru profit. Notiuni fundamentale

De: Patrick Forsyth

Marketing pentru profit. Notiuni fundamentale

Editura: Niculescu

An aparitie: 2005

ISBN: 978-973-568-666-0

  • Disponibilitate: produs disponibil

  • Vezi preț! Comandă online!

Marketing pentru profit. Notiuni fundamentale, de: Patrick Forsyth

O adevarata demistificare a marketingului, cartea defineste domeniul, propunand o gama larga de posibilitati de cariera existente in cadrul sau (abordarea domeniului, modalitatea generala de lucru, evolutia intr-o asemenea cariera, atingerea unui varf de performanta).

Caracteristici

Titlu:

Marketing pentru profit. Notiuni fundamentale

Autor:

Patrick Forsyth

Editura:

Niculescu

Colectia:

Categoria cartii:

Marketing / Publicitate

Tradus de:

An aparitie:

2005

Numar pagini:

208

Format:

13x20 cm

Marketing pentru profit. Notiuni fundamentale, de: Patrick Forsyth

Fragmente

Comentarii la Marketing pentru profit. Notiuni fundamentale

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea Marketing pentru profit. Notiuni fundamentale unui prieten