Inteligenta Marketing Plus (Editia a II-a), de: Corneliu Munteanu, Cezar Caluschi, Stefan Prutianu
„Ciclul de viata al produselor ajunge in puncte de inflexiune, pietele se segmenteaza,
comportamentul consumatorului se schimba, canalele media devin mult mai agresive, concurenta duce
la scaderea costurilor. Bataliile pentru cistigarea clientilor si fidelizarea acestora cresc. In
lupta intra arme noi, creatii ale tehnologiei, imbinate cu noul spirit marketing. Pentru
administrarea acestor schimbari este nevoie de oameni noi, pregatiti: Oameni de Marketing. Altfel
spus, caruta a luat-o inaintea cailor. Sint afaceri, dar nu sint specialisti adevarati de
marketing. Cei care inteleg aceasta realitate vor citi «Inteligenta marketing
plus.»” (Cezar Caluschi) Cuprins: Spirit marketing • Inteligenta marketing •
Bucataria marketingului: notiuni, concepte, istoric si orizonturi • Cum alegi si cum lucrezi
cu o agentie de publicitate • Mixul de marketing • Mixul de marketing • Politica de
produs • Politica de pret • Politica de distributie • Politica de promovare •
Planificarea de marketing • Cercetarea de marketing • Introducere în cercetarea de
marketing • Sistemul informational de marketing • Evaluarea mediului de marketing si a
conjuncturii de piata • Piata: Identificare. Evaluare. Segmentare • Comportamentul
consumatorului • Comportamentul cumparatorului organizational • Sondajul de piata •
Chestionarul de ancheta • Experimentul de marketing • Teste simple de marketing
Caracteristici
Titlu:
Inteligenta Marketing Plus (Editia a II-a)
Autor:
Corneliu Munteanu, Cezar Caluschi, Stefan Prutianu
Editura:
Polirom
Colectia:
Categoria cartii:
Marketing / Publicitate
Tradus de:
An aparitie:
2004
Numar pagini:
448
Format:
160 x 235 mm
Comentarii la Inteligenta Marketing Plus (Editia a II-a)
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.