Marea putere a micii afaceri, de: Jamie S. Walters
Traim intr-o cultura in care succesul este obligatoriu. Ne-am obisnuit sa privim cu infinita admiratie multinationalele, concernurile cu mii de angajati si cu bugete mai mari decåt cele ale unei tari mici. Totusi, in SUA, 80% dintre firme sunt mici, adica au mai putin de cinci angajati. Proprietarii lor sunt oameni cu viziune, sunt flexibili si creativi, iar cresterea afacerii lor este mai degraba calitativa decåt cantitativa. Cum fac? Ce-i inspira? Ce-i motiveaza? Iata doar unele dintre intrebarile la care autoarea a raspuns in aceasta carte un omagiu adus atåt micilor intreprinderi, cåt si celor care le-au infiintat si le conduc. Cartea are menirea sa valideze, sa provoace si sa extinda cunostintele cititorului. Dezvaluie aspecte ale evolutiei a peste saptezeci de mici intreprinzatori intervievati, oferind concepte si informatii care permit formarea unei imagini panoramice a micii intreprinderi. Daca påna azi nu ati avut inca indrazneala de a porni pe cont propriu, gasiti aici toate argumentele sa o faceti acum.
Caracteristici
Titlu:
Marea putere a micii afaceri
Autor:
Jamie S. Walters
Editura:
Curtea Veche
Colectia:
Categoria cartii:
Afaceri
Tradus de:
Lucian Popescu
An aparitie:
2006
Numar pagini:
280
Format:
14,5 x 20,5 cm
Comentarii la Marea putere a micii afaceri
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.