Psihopedagogia persoanelor cu cerinte speciale. Strategii diferentiate si incluzive in educatie, de: Alois Ghergut
Editia a II-a revazuta si adaugita.
Lucrarea sintetizeaza si clarifica problemele fundamentale legate de asistenta, educatia si
integrarea socioprofesionala a persoanelor cu cerinte speciale, raspunzind nevoii de informare si
de formare de deprinderi si competente necesare pentru proiectarea si implementarea programelor
didactice. Terminologia de specialitate actualizata, aspectele privind organizarea sistemului si
programelor educationale incluzive ori prezentarea modalitatilor concrete de interventie in
educatia si asistenta elevilor cu dizabilitati, cu dificultati de invatare sau proveniti din medii
sociale defavorizate recomanda volumul tuturor categoriilor de specialisti care desfasoara
activitati de educatie, asistenta si sprijin pentru persoane cu cerinte educationale speciale sau
aflate in situatii de risc. Cuprins: Integrare, incluziune, diferentiere: perspectiva teoretica si
relevanta practica • Premise ale integrarii si incluziunii scolare a elevilor cu cerinte
educationale speciale • Scoala incluziva sau scoala pentru diversitate • Evaluarea si
diagnosticul complex al elevilor cu cerinte speciale • Modele si forme de integrare scolara a
copiilor cu cerinte educationale speciale
Caracteristici
Titlu:
Psihopedagogia persoanelor cu cerinte speciale. Strategii...
Autor:
Alois Ghergut
Editura:
Polirom
Colectia:
Categoria cartii:
Pedagogie
Tradus de:
An aparitie:
2006
Numar pagini:
256
Format:
160 x 235 mm
Comentarii la Psihopedagogia persoanelor cu cerinte speciale. Strategii diferentiate si incluzive in educatie
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.