Sfarsitul Marketingului, de: Sergio Zyman
Marketingul nu este nici mister, nici alchimie, ci este o disciplina serioasa de afaceri, care poate si trebuie sa fie pusa in practica urmandu-se principii serioase de afaceri.
Daca marketerii nu inteleg acest lucru si daca nu modifica atat perceptia, cat si esenta a ceea ce intreprind, atunci nu numai ca vor ajunge sa isi piarda slujba, dar si companiile pentru care lucreaza vor iesi rapid din afaceri.
Este posibil ca descrierea facuta marketingului in aceasta carte sa nu fie tocmai metoda pentru care marketer-ul sa opteze, pentru ca este o metoda noua si diferita de vechiul tip de marketing.
Marketingul, asa cum il stim noi, a murit. Cel putin, acesta este lucrul pe care il afirma cu tarie Sergio Zyman, autorul cartii si fost director al campaniilor de promovare a produselor Coca-Cola.
In esenta, mesajul acestei carti este acela ca marketerii au uitat si trebuie sa-si aminteasca cat de curand ca marketingul se refera la vanzarea produselor. El nu isi propune crearea unei imagini. Marketingul nu urmareste nici crearea de clipuri castigatoare de premii, ci se ocupa cu programe si campanii de promovare, cu publicitatea si cu un milion de alte lucruri care-i conving pe oameni ca ar trebui sa cumpere produsul respectiv.
Sfarsitul marketingului se bazeaza pe experienta deosebita a lui Sergio Zyman: este sinteza a zeci de ani de asimilare, concentrata in cateva strategii, tactici si procese, multe dintre ele chiar spectaculoase.
Caracteristici
Titlu:
Sfarsitul Marketingului
Autor:
Sergio Zyman
Editura:
Nemira
Colectia:
Categoria cartii:
Marketing / Publicitate
Tradus de:
Oana-Maria Gaspar
An aparitie:
2004
Numar pagini:
272
Format:
Buzunar 130 x 200
Comentarii la Sfarsitul Marketingului
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.