Strategia creativa in publicitate

De: Bonnie L. Drewniany, A. Jerome Jewler

Strategia creativa in publicitate

Editura: Polirom

An aparitie: 2009

ISBN: 978-973-46-0273-5

  • Disponibilitate: produs disponibil

  • Vezi preț! Comandă online!

    Cumpara acum

Strategia creativa in publicitate, de: Bonnie L. Drewniany, A. Jerome Jewler

Strategia creativa in publicitate prezinta etapele elaborarii unei reclame, de la culegerea informatiilor, stabilirea publicului-tinta si evaluarea concurentei pina la alegerea strategiilor si canalelor mediatice. Pe linga notiuni teoretice, studentii la relatii publice si cei ce lucreaza in domeniul publicitatii vor gasi exemple si studii de caz utile pentru intelegerea elementelor-cheie ale unei campanii eficiente. Volumul contine de asemenea numeroase activitati aplicative si site-uri unde cei interesati pot viziona reclamele cu cel mai mare succes de public.

Cuprins: Suportul media: noua inspiratie • Cercetarea – elementul fundamental al unei activitati creative eficiente • Raspunsuri la intrebari frecvente despre scrierea unui text publicitar • Layout-ul: comunicarea prin design • Reclamele la radio • Reclamele de televiziune • Cele trei imperative pentru un marketing direct de succes • Designul publicitar pentru Internet • Prezentarea: cum sa va vindeti ideile

Caracteristici

Titlu:

Strategia creativa in publicitate

Autor:

Bonnie L. Drewniany, A. Jerome Jewler

Editura:

Polirom

Colectia:

Categoria cartii:

Marketing / Publicitate

Tradus de:

Gloria-Mona Sauciuc si Felicia Radulescu

An aparitie:

2009

Numar pagini:

368

Format:

160 x 235 mm

Strategia creativa in publicitate, de: Bonnie L. Drewniany, A. Jerome Jewler

Fragmente

Comentarii la Strategia creativa in publicitate

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea Strategia creativa in publicitate unui prieten