Strategia creativa in publicitate, de: Bonnie L. Drewniany, A. Jerome Jewler
Strategia creativa in publicitate prezinta etapele elaborarii unei reclame, de la culegerea informatiilor, stabilirea publicului-tinta si evaluarea concurentei pina la alegerea strategiilor si canalelor mediatice. Pe linga notiuni teoretice, studentii la relatii publice si cei ce lucreaza in domeniul publicitatii vor gasi exemple si studii de caz utile pentru intelegerea elementelor-cheie ale unei campanii eficiente. Volumul contine de asemenea numeroase activitati aplicative si site-uri unde cei interesati pot viziona reclamele cu cel mai mare succes de public.
Cuprins: Suportul media: noua inspiratie • Cercetarea – elementul fundamental al unei activitati creative eficiente • Raspunsuri la intrebari frecvente despre scrierea unui text publicitar • Layout-ul: comunicarea prin design • Reclamele la radio • Reclamele de televiziune • Cele trei imperative pentru un marketing direct de succes • Designul publicitar pentru Internet • Prezentarea: cum sa va vindeti ideile
Caracteristici
Titlu:
Strategia creativa in publicitate
Autor:
Bonnie L. Drewniany, A. Jerome Jewler
Editura:
Polirom
Colectia:
Categoria cartii:
Marketing / Publicitate
Tradus de:
Gloria-Mona Sauciuc si Felicia Radulescu
An aparitie:
2009
Numar pagini:
368
Format:
160 x 235 mm
Comentarii la Strategia creativa in publicitate
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.