Strategii de marketing in turism - Editia a doua revizuita si adaugita, de: Aurelia Felicia Stancioiu
Lucrarea si-a propus printr-o abordare metodica si graduala sa surprinda,sa analizeze si sa traseze directiile de dezvoltare a acelor elemente ce conferaspecificitate planificarii de marketing in turism, si are ca sarcina principalastabilirea obiectivelor si elaborarea strategiilor necesare atingerii lor.Fara a sublinia in mod expres, prin titluri si subtitluri, elementele despecificitate, acestea se regasesc pe intreg parcursul lucrarii. Fie ca este vorba deprospectarea pietei turistice, de elaborarea strategiei de marketing aintreprinderii de turism sau de folosirea instrumentarului in alcatuirea mixului demarketing, elementele specifice fac obiectul unei analize, diagnoze si prognozeanalitice.Pe intreg parcursul lucrarii s-a incercat surprinderea, ordonarea si dezvoltarea particularitatilor marketingului turistic, particularitati ce pornesc de la mecanismele formarii nevoii pentru prestatia turistica, se continua in formele de manifestare a cererii pe piata specifica si se materializeaza in pachetul de bunuri si servicii ce formeaza produsul turistic.
Caracteristici
Titlu:
Strategii de marketing in turism - Editia a doua revizuita...
Autor:
Aurelia Felicia Stancioiu
Editura:
Editura Economica
Colectia:
Categoria cartii:
Turism
Tradus de:
An aparitie:
2004
Numar pagini:
256
Format:
17 x 24 cm
Comentarii la Strategii de marketing in turism - Editia a doua revizuita si adaugita
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.