Strategii de marketing in turism - Editia a doua revizuita si adaugita

De: Aurelia Felicia Stancioiu

Strategii de marketing in turism - Editia a doua revizuita si adaugita

Editura: Editura Economica

An aparitie: 2004

ISBN: 973-709-069-1

  • Disponibilitate: produs disponibil

  • Vezi preț! Comandă online!

    Cumpara acum

Strategii de marketing in turism - Editia a doua revizuita si adaugita, de: Aurelia Felicia Stancioiu

Lucrarea si-a propus printr-o abordare metodica si graduala sa surprinda,sa analizeze si sa traseze directiile de dezvoltare a acelor elemente ce conferaspecificitate planificarii de marketing in turism, si are ca sarcina principalastabilirea obiectivelor si elaborarea strategiilor necesare atingerii lor.Fara a sublinia in mod expres, prin titluri si subtitluri, elementele despecificitate, acestea se regasesc pe intreg parcursul lucrarii. Fie ca este vorba deprospectarea pietei turistice, de elaborarea strategiei de marketing aintreprinderii de turism sau de folosirea instrumentarului in alcatuirea mixului demarketing, elementele specifice fac obiectul unei analize, diagnoze si prognozeanalitice.Pe intreg parcursul lucrarii s-a incercat surprinderea, ordonarea si dezvoltarea particularitatilor marketingului turistic, particularitati ce pornesc de la mecanismele formarii nevoii pentru prestatia turistica, se continua in formele de manifestare a cererii pe piata specifica si se materializeaza in pachetul de bunuri si servicii ce formeaza produsul turistic.

Caracteristici

Titlu:

Strategii de marketing in turism - Editia a doua revizuita...

Autor:

Aurelia Felicia Stancioiu

Editura:

Editura Economica

Colectia:

Categoria cartii:

Turism

Tradus de:

An aparitie:

2004

Numar pagini:

256

Format:

17 x 24 cm

Strategii de marketing in turism - Editia a doua revizuita si adaugita, de: Aurelia Felicia Stancioiu

Fragmente

Comentarii la Strategii de marketing in turism - Editia a doua revizuita si adaugita

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea Strategii de marketing in turism - Editia a doua revizuita si adaugita unui prieten

Carti de acelasi autor