Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media

De: Luc Marcenac, Alain Milon, Serge-Henri Saint-Michel

Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media

Editura: Polirom

An aparitie: 2006

ISBN: 973-46-0042-7

  • Disponibilitate: produs disponibil

  • Vezi preț! Comandă online!

    Cumpara acum

Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media, de: Luc Marcenac, Alain Milon, Serge-Henri Saint-Michel

Traducere de Elisabeta Gheorghe. Volumul ofera solutii pentru majoritatea problemelor cu care se confrunta agentiile de publicitate si clientii lor: cum pot fi intelese si aplicate strategiile de marketing ale intreprinderii, cum pot fi apreciate instrumentele geomarketingului, cum poate fi determinata calitatea unei optiuni creative a agentiei de publicitate sau ce suporturi mediatice sint utile mesajului publicitar pentru a optimiza vinzarile firmei. Aspectele expuse, teoretice si practice, sint sustinute de exemple concludente din sfera publicitatii internationale. Strategii publicitare se adreseaza studentilor in comunicare si publicitate, precum si tuturor celor interesati de aspectele politicii de marketing. Cuprins: Clientul agentiei de publicitate si piata sa • Consumatorul • Mediul • Strategiile de comunicare • Planul media • Canalele mediatice • Reclama non-media • Planul de campanie

Caracteristici

Titlu:

Strategii publicitare. De la studiul de marketing la...

Autor:

Luc Marcenac, Alain Milon, Serge-Henri Saint-Michel

Editura:

Polirom

Colectia:

Categoria cartii:

Marketing / Publicitate

Tradus de:

An aparitie:

2006

Numar pagini:

456

Format:

160 x 235 mm

Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media, de: Luc Marcenac, Alain Milon, Serge-Henri Saint-Michel

Fragmente

Comentarii la Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media unui prieten