Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media, de: Luc Marcenac, Alain Milon, Serge-Henri Saint-Michel
Traducere de Elisabeta Gheorghe.
Volumul ofera solutii pentru majoritatea problemelor cu care se confrunta agentiile de publicitate
si clientii lor: cum pot fi intelese si aplicate strategiile de marketing ale intreprinderii, cum
pot fi apreciate instrumentele geomarketingului, cum poate fi determinata calitatea unei optiuni
creative a agentiei de publicitate sau ce suporturi mediatice sint utile mesajului publicitar
pentru a optimiza vinzarile firmei. Aspectele expuse, teoretice si practice, sint sustinute de
exemple concludente din sfera publicitatii internationale. Strategii publicitare se adreseaza
studentilor in comunicare si publicitate, precum si tuturor celor interesati de aspectele politicii
de marketing. Cuprins: Clientul agentiei de publicitate si piata sa • Consumatorul •
Mediul • Strategiile de comunicare • Planul media • Canalele mediatice •
Reclama non-media • Planul de campanie
Caracteristici
Titlu:
Strategii publicitare. De la studiul de marketing la...
Autor:
Luc Marcenac, Alain Milon, Serge-Henri Saint-Michel
Editura:
Polirom
Colectia:
Categoria cartii:
Marketing / Publicitate
Tradus de:
An aparitie:
2006
Numar pagini:
456
Format:
160 x 235 mm
Comentarii la Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.