Un fiu al publicitatii

De: Jacques Seguela

Un fiu al publicitatii

Editura: Editura Publica

An aparitie: 2000

ISBN: 978-973-88365-7-0

  • Disponibilitate: produs disponibil

  • 7.08 RON
    pret vechi: 32.00 RON

    Cumpara acum

Un fiu al publicitatii, de: Jacques Seguela

Dac este s-l credem pe Jacques Sgula, "comunicm numai prin injecii de imaginar". ntr-o asemenea stare de lucruri, publicitatea are o poziie privilegiat: "defrieaz fantasmele oamenilor", ne proiecteaz ntr-o "vrst a visului", pregatete "noul opium al popoarelor" Trebuie s ne ntoarcem la copilrie, s ne rafinm instrumentele de cutare a fericirii. Ca s ne conving, Jacques Sgula i reamintete discuii cu presedini de state, cu directori de companii, cu tovari din copilrie.

Mai mult, detaliaz efervescent principiile altor teritorii ale spiritualitii moderne dect publicitatea. Cci, dac, "lumea n care tirea senzaional e mai important dect viaa unui om care i-a pierdut capul", salvarea nu poate veni dect de la miracol, miracolul comunicrii.

Caracteristici

Titlu:

Un fiu al publicitatii

Autor:

Jacques Seguela

Editura:

Editura Publica

Colectia:

Categoria cartii:

Marketing / Publicitate

Tradus de:

Dora Dut?

An aparitie:

2000

Numar pagini:

240

Format:

14.5 x 20.5 cm

Un fiu al publicitatii, de: Jacques Seguela

Fragmente

Comentarii la Un fiu al publicitatii

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea Un fiu al publicitatii unui prieten