Un fiu al publicitatii, de: Jacques Seguela
Dac este s-l credem pe Jacques Sgula, "comunicm numai prin injecii de imaginar". ntr-o asemenea stare de lucruri, publicitatea are o poziie privilegiat: "defrieaz fantasmele oamenilor", ne proiecteaz ntr-o "vrst a visului", pregatete "noul opium al popoarelor" Trebuie s ne ntoarcem la copilrie, s ne rafinm instrumentele de cutare a fericirii. Ca s ne conving, Jacques Sgula i reamintete discuii cu presedini de state, cu directori de companii, cu tovari din copilrie.
Mai mult, detaliaz efervescent principiile altor teritorii ale spiritualitii moderne dect publicitatea. Cci, dac, "lumea n care tirea senzaional e mai important dect viaa unui om care i-a pierdut capul", salvarea nu poate veni dect de la miracol, miracolul comunicrii.
Caracteristici
Titlu:
Un fiu al publicitatii
Autor:
Jacques Seguela
Editura:
Editura Publica
Colectia:
Categoria cartii:
Marketing / Publicitate
Tradus de:
Dora Dut?
An aparitie:
2000
Numar pagini:
240
Format:
14.5 x 20.5 cm
Comentarii la Un fiu al publicitatii
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.