Economie » Afaceri
-
Strategii si Structuri Industriale Competitive
De: Dan Vasile, Daniela Mitran, Isaic-Maniu Ruxandra, Stan Emil
Editura: CH Beck, An aparitie: 1997
Cartea, distinsa cu premiul Virgil Madgearu al Academiei Romane, evidentiaza elementele avute in vedere de firme in ceea ce priveste alegerea obiectivelor, utilizarea resurselor, adoptarea strategiilor, dar si manifestarea unor comportamente...
-
Cum sa faci mai mult profit
De: Michael K. Lawson
Editura: Codecs, An aparitie: 1998
Lucrarea "Cum sa faci mai mult profit" reprezinta un model pentru activitatea de firma - adica pentru performanta corporativa. In paginile ei s-a distilat experienta a sute si sute de oameni cu privire la factorii care determina performanta unei...
-
MBA
De: Tim Hindle
Editura: Nemira, An aparitie: 1998
Daca esti tânar si vrei sa-ti faci loc în lumea afacerilor, daca nu mai esti tânar si ti-ai dat seama ca în sistemul concurential de astazi experienta nu mai este suficienta, daca ai început sa te gândesti la viitorul copiilor tai într-o...
-
Manipularea in negocieri
De: Hassan Souni
Editura: Antet, An aparitie: 1998
Totul se negociaza. Dar altfel negociezi in piata si altfel cu un rechin al afacerilor. Tipuri de negociere, siretlicuri si invaluiri, cedari strategice, sunt elemente esentiale, analizate si exemplificate prin cazuri concrete in aceasta lucrare...
-
Comunicare si negociere in afaceri
De: Stefan Prutianu
Editura: Polirom, An aparitie: 1998
Lucrarea prezinta comunicarea interculturala, reactiile spontane, structurarea timpului ca elemente definitorii in negocierea afacerilor, ca legi psihologice ale perceptiei celuilalt. Experienta in relatiile interumane si cunoasterea...
-
Mari Succese In Afaceri
De: Miu Alexandru
Editura: CH Beck, An aparitie: 1999
Accesibila tuturor, indiferent de varsta, instruire sau preocupari, cartea reproduce istoria succeselor catorva dintre cele mai sonore nume din domeniul afacerilor cu amploare internationala: Coca-Cola, Pepsi-Cola, McDonald’s, Apple Computer...
-
Alpha leadership
De: Anne Deering, Robert Dilts, Julian Russell
Editura: Amaltea, An aparitie: 2000
GHID PENTRU LIDERII CARE ISI DORESC MAI MULT„Ori de cate ori ajungeti in sectiunea cu lucrari motivationale a unei librarii sunteti bombardati de o armata intreaga de idei, strategii si manuale, majoritatea facand promisiuni pompoase si...
-
English for customer care + cd
De: Rosemary Richey
Editura: All, An aparitie: 2000
Este cursul ideal pentru cei ce lucreaza in domeniul relatiilor cu clientii, fiind tot timpul pusi in situatia de a comunica in limba engleza cu acestia, fie in persoana, la telefon sau in scris. Poate fi folosit ca material auxiliar al unui curs...
-
Smart Retail. Magazinul Tau – Un Fenomen Al...
De: Richard Hammond Trad.Elena Sibinescu
Editura: All, An aparitie: 2000
"Aceasta carte este plina de sfaturi practice, care fac conducerea corecta a unui magazin putin mai usoara". Julian Richer, Presedinte si Fondator al Richer Sounds Vanzarile en detail sunt minunate. Sunt imediate, incitante, riscante si de-a dreptul...
-
Diagnostic global strategic, Vol. 1, Diagnostic economic
De: Maria Niculescu
Editura: Editura Economica, An aparitie: 2000
-
Clienti Forever!
De: Doug Carter, Jenni Green
Editura: Amaltea, An aparitie: 2000
Exista o veche zicala care zice: Nu conteaza ceea ce faci, ci pe cine cunosti. Principiile Clientii Forever! te vor ajuta sa intelegi ca nu conteaza pe cine cunosti, ci cine te cunoaste. Si cine esti cu adevarat.Imagineaza-ti cum ar fi viata ta...
-
Cuvinte care schimba minti
De: Shelle Rose Charvet
Editura: Amaltea, An aparitie: 2000
Bazata pe ani de munca si studiu cu oameni si organizatii, cartea este plina de aplicatii practice, din lumea reala, pentru profesionistii al caror succes depinde de a prezice si a influenta comportamentul. Acesta este primul pas in marele salt...
-
Manual de comunicare si negociere in afaceri. Vol. II...
De: Stefan Prutianu
Editura: Polirom, An aparitie: 2000
Lucrarea mijloceste periplul in universul relatiilor dintre oameni, al comunicarii, negocierii, al argumentatiei si manipularii. Teoriile, conceptele, normele de etica si tehnicile de comunicare si negociere expuse in cele doua volume isi vor...
-
Fise de control de proces. Teorie si studii de caz
De: Emil Petrescu , Viorel Gh. Voda
Editura: Editura Economica, An aparitie: 2000
-
Testarea Unei Idei De Afaceri
De: John W. Mullins
Editura: All, An aparitie: 2000
Aveti o idee pentru o afacere noua? Testati-o mai întai, pentru a va asigura ca aceasta într-adevar va funtiona, înainte de a investi în ea prea mult timp si bani. Aflati de ce majoritatea noilor afaceri esueaza si evitati greselile facute de...