Economie » Afaceri
-
Nu renunta niciodata!
De: Donald J. Trump, Meredith McIver
Editura: Curtea Veche, An aparitie: 2010
Subtitlu: Cum am transformat in succes cele mai mari obstacole pe care le-am avut de infruntat„O mare parte din succes depinde de cat de bine puteti rezista presiunii. Poate parea un adevar incontestabil si chiar este, dar exista un lucru pe care...
-
NETWORKING - Ghid de supravietuire pentru profesionisti
De: Filipe Carrera
Editura: Rentrop & Straton, An aparitie: 2010
Cum sa ai succes prin retele de contacte In lumea in care traim nu e suficient sa fii competent, ci este nevoie ca piata muncii sa o recunoasca. Nu este posibil ca un profesionist desavarsit sa existe inchis in spatiul lui, de aceea networkingul a...
-
Puncte fierbinti
De: Lynda Gratton
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Punctele Fierbinti sunt o marca a companiilor de succes. Sunt locuri si momente in care se lucreaza in echipa, caracterizate prin inovatie, productivitate si entuziasm. Punctele Fierbinti pot fi locuri de munca, echipe, departamente, companii...
-
Wikinomics
De: Anthony D. Williams, Don Tapscott
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Tradusa in douazeci si sase de limbi si nominalizata drept una dintre cele mai bune carti de afaceri ale anului 2007 (pentru Premiul Cartea anului", Financial Times/Goldman Sachs) Wikinomics a devenit o lectura esentiala pentru oamenii de afaceri...
-
Inovatia ca solutie in afaceri - Crearea si mentinerea...
De: Clayton M. Christensen, Michael E. Raynor
Editura: Curtea Veche, An aparitie: 2010
Paradoxul cresterii unei firme In cel mai bun caz, numai o companie din zece e capabila sa sustina in timp o crestere profitabila. Si totusi, pietele de capital pretind ca toate companiile sa creasca si le pedepsesc fara mila pe cele care esueaza...
-
Liderul perfect. 5 metode pentru a te perfectiona in...
De: Ken Jennings, John Wert
Editura: Niculescu, An aparitie: 2005
Gazda a 5 principii pragmatice de conducere eficienta, volumul se arata, la prima vedere, un ghid complet al implementarii unei asemenea conduceri, dar, la o a doua, cea profunda, se dovedeste a fi o altfel de calauza, a evolutiei interioare pe...
-
Bani si succes prin relatii
De: Alfred J. Kremer
Editura: Niculescu, An aparitie: 2005
Despre colectia Utilitare-ProfesieCe sa-ti mai spun eu despre vremurile pe care le traim. Stii si singur. Meserii noi, goana dupa banii, obsedati de succes, comunicarea si o latura de-a ei, negocierea, chestia cu marketigul si publicitatea, fara de...
-
Economia experientei
De: Joseph Pine, James Gilmore
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Ce pretuiesc cu adevarat clientii dumneavoastra? Pentru ce ar plati un pret special? Pentru experiente. O ceasca de cafea costa mai mult intr-o cafenea la moda decat una pe care ne-o facem acasa tocmai pentru ca este important scenariul...
-
Gestiunea financiara a intreprinderii
De: Georgeta Vintila
Editura: Editura Didactica si Pedagogica, An aparitie: 2010
Structurata pe cele patru actiuni principale ale practicii financiare la nivel microeconomic: analiza, planificarea, gestiunea pe termen scurt, strategia financiara, fiecare parte a lucrarii prezinta conceptele de baza si trateaza...
-
Gandeste ca un campion
De: Donald J. Trump, Meredith McIver
Editura: Litera International, An aparitie: 2009
Donald J. Trump este definitia autentica a visului american de success, definind mereu noi standarde de excelenta in timp ce isi largeste cu pasiune aria de interese in imobiliare, jocuri, sport si divertisment. Trump are unul dintre cele mai...
-
Esecul in afaceri. 10 reguli de urmat
De: Donald Keough
Editura: Litera International, An aparitie: 2009
Sunt tot mai multi cei dornici sa ne ofere retete ale succesului in afaceri. Incepand de la antrenori de fotbal, fosti directori generali si pana la psihologi si consilieri externi, acesti guru care ne vorbesc despre succes sunt peste tot. Dar nici...
-
Maestrii afacerilor online
De: John Middleton
Editura: Meteor Press, An aparitie: 2010
Noile tehnologii ale informa t iei, care au creat o pia ta global a s i s-au substituit metodelor tradi t ionale de a face afaceri, i i influen t eaz a pe angaja t ii din toat a lumea. Cartea de fa ta exploreaz a semnifica t ia afacerilor online, a s...
-
Limbajul secret de business
De: Kevin Hogan
Editura: Meteor Press, An aparitie: 2010
A face afaceri inseamna sa iti asumi riscuri calculate si sa iei decizii spinoase pe baza celor mai bune informatii pe care le ai. Iti este intotdeauna de ajutor sa stii ce gandeste celalalt. E sincer sau se preface? Iti spune adevarul ori spune doar...
-
Despre concurenta
De: Michael Porter
Editura: Meteor Press, An aparitie: 2008
Este cea mai cuprinzatoare culegere de articole apartinandu-i principalei autoritati mondiale in domeniul strategiei si concurentei, Michael Porter. Michael Porter a ocupat, in 2005, primul loc in clasamentul Thinkers 50 al celor mai...
-
Puterea intuitiei in business Sa vezi, sa simti, sa...
De: Andy Milligan , Shaun Smith
Editura: Meteor Press, An aparitie: 2008
In prezent, constatam ca multe dintre cele mai bune si mai inovatoare idei de afaceri provin de la acei lideri care opereaza mai degraba pe baza propriilor instincte si a revelatiilor personale, decat pe baza unor analize interminabile. Volumul...