- Economie
- Editura: BrandBuilders
- Afiseaza toate ...
In aceasta categorie:
Economie
-
Cele 22 de legi imuabile ale marketingului
De: Al Ries, Jack Trout
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 1990
"Cele 22 de legi imuabile ale marketingului este o carte atat de buna, incat sper din toata inima ca n-o va citi si concurenta" - BURT SUGARMAN, DIRECTOR EXECUTIV, GIANT GROUP LTD. Este de ajuns sa rasfoiesti aceasta carte pentru...
-
Kotler despre marketing. Cum sa cream, cum sa castigam si...
De: Philip Kotler
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2003
“Kotler despre marketing” ne ofera un esential, mult asteptat ghid de marketing pentru manageri, proaspat scris pe baza conferintelor de mare success ale autorului, sustinute in toata lumea, despre marketingul noului mileniu...
-
Pozitionarea, Lupta pentru un loc in mintea ta
De: Al Ries, Jack Trout
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2004
Un concept care a schimbat modul in care facem marketing si advertising "Una dintre cele mai importante carti din domeniul comunicarii pe care le-am citit vreodata. O recomand cu toata convingerea." - SPENCER JOHNSON, autor al cartii...
-
Focus, Un lucru de care depinde viitorul afacerii tale
De: Al Reis
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
"O carte deosebit de importanta... Data viitoare cand vei dori sa-ti extinzi compania sau sa-ti diversifici linia de produse iti garantez ca te vei gandi de doua ori." - PHILIP KOTLER Excelenta in mediul concurential de astazi. Usor...
-
Esentialul despre promotii
De: Don E. Schultz, William A. Robinson, Lisa A. Petrison
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
Cele 10 tehnici de baza si cum sa le folosim Aceasta este prima carte despre promotii in limba romana si reprezinta o lectura obligatorie pentru toti cei implicati in domeniul marketing-ului si vanzarilor, fie ca sunt incepatori sau veterani...
-
Diferentiaza-te sau mori. Cum sa supravietuiesti in epoca...
De: Jack Trout
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
In zilele noastre, consumatorii se confrunta cu un amalgam de optiuni. In acest mediu, atributele distincte ale produselor fie sunt rapid copiate de catre concurenta, fie sunt percepute de consumatori ca fiind lipsite de importanta, fie si...
-
Conform lui Kotler - Cea mai importanta autoritate in...
De: Philip Kotler
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
Cartea “Conform lui Kotler” aduce in prim plan gandirea revolutionara a unuia dintre cei mai apreciati experti pe probleme de marketing din lume, Philip Kotler. Lucrarea extrage esenta intelepciunii si a anilor de experienta in...
-
Adevar, minciuna si advertising - Arta Account Planningului
De: Jon Steel
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
"Adevar, minciuna si advertising nu este numai o carte extraordinara despre account planning, este, in acelasi timp, o carte extraordinara despre advertising." - JANE NEWMANN, STRATEGIC PLANNING DIRECTOR, MERKLEY, NEWMANN...
-
Inovatie in advertising
De: Jim Aitchison
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
Cum sa creezi cele mai bune print-ad-uri pentru brandurile secolului XXI Retiparita de 10 ori in patru ani, iar acum aparuta intr-o varianta revizuita si imbunatatita, aceasta carte clasica este si astazi un ghid definitoriu, care te...
-
Succesul in vanzarea cu amanuntul - RETAIL SUCCESS
De: George Whalin
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
Cum sa-ti maresti vanzarile si profiturile si cum sa-ti uimesti clientii pe cea mai competitiva piata din toate timpurile In lucrarea Succesul in vanzarea cu amanuntul!, George Whalin, o autoritate in Statele Unite in domeniul vanzarilor retail...
-
Strategia portofoliului de brand
De: David A. Aaker
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
Cum sa creezi relevanta, diferentiere, energie, parghii comerciale si claritate Strategia portofoliului de brand scrisa de David A. Aaker, autoritatea incontestabila in branding a Statelor Unite, este prima lucrare care defineste in mod explicit...
-
Cele 11 legi imuabile ale internet brandingului
De: Al Ries, Laura Ries
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
Lucrarea Cele 11 legi imuabile ale Internet brandingului dezvaluie strategiile revolutionare care creeaza un branding de succes prin Internet, concentrandu-se pe urmatoarele elemente: Cum iti transformi compania, produsul sau serviciul...
-
Hei, Whipple, incearca asta!
De: Luke Sullivan
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
„Cea mai plina de informatii si mai placuta carte despre viata, asa cum este ea in departamentul de creatie al unei agentii de advertising. Chiar si un account va putea sa creeze reclame de exceptie dupa ce o va citi.“ - TIM...
-
Trout despre strategie
De: Jack Trout
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
Cum sa cuceresti piata si sa ocupi un loc in mintea consumatorului Competitia este mult mai brutala decat a fost vreodata, iar companiile nu lupta doar pentru a castiga, ci si pentru a supravietui. Oamenii de afaceri din toate domeniile...
-
Avon. Cum a fost construita la nivel mondial Compania pentru...
De: Laura Kllepacki
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
A V O N Cum a fost construita la nivel mondial Compania pentru femei aduce in prim plan una dintre cele mai de succes istorii de business. Aceasta carte poate inspira pe oricine doreste sa reuseasca atat in viata personala, cat si in cea...