- Economie
- Editura: All
- Afiseaza toate ...
In aceasta categorie:
Economie
-
Marketing on-Line
De: Richard Gay, Alan Charlesworth, Dr. Rita Esen
Editura: All, An aparitie: 2000
Folosind o multime de studii de caz pentru diverse situatii preluate din viata reala, ilustrate cu exemple de site-uri Web curente, autorii abordeaza anumite concepte de marketing, familiare – cum ar fi mixul de marketing si comportamentul...
-
Six Sigma
De: Peter S. Pande, Robert P. Neuman, Roland R. Cavanagh
Editura: All, An aparitie: 2000
SIX SIGMA este unul dintre cele mai moderne sisteme de management, fiind utili zat cu rezultate impresionante in organizatii de pe intreg mapamondul, de la celebrele General Electric si Motorola la companii mici si mijlocii.Desi sute de...
-
Creativitatea in publicitate
De: Pat Fallon
Editura: All, An aparitie: 2000
Cercurile de afaceri de astazi sunt animate de dezbateri cu privire la schimbarea profilului consumatorilor. In aceasta carte, autorii argumenteaza ca, indiferent de schimbarile ce au loc pe piata, creativitatea va continua sa joace un rol crucial...
-
Standarde Internationale De Contabilitate. Raportarea...
De: PRICEWATERHOUSECOOPERS
Editura: All, An aparitie: 2000
Lucrarea face parte integranta din setul de standarde IAS, impunand - atat firmelor care raporteaza in moneda unei economii hiperinflationiste, cat si companiilor situate in afara unui mediu hiperinflationist, dar care intocmesc situatii financiare...
-
Know-How
De: Ram Charan
Editura: All, An aparitie: 2000
Stralucita, extrem de practica si cuprinzatoare, de o intelepciune aproape profetica, lucrarea este elaborata in urma studiilor de o viata ale lui Ram Charan, care a avut acces “in culisele” multora dintre cele mai mari corporatii din lume...
-
SINCRONIZAREA STRATEGIEI DE AFACERI CU CICLURILE ECONOMICE
De: Peter Navarro
Editura: All, An aparitie: 2010
"Nu ratati acest ghid de supravietuire si crestere pentru perioadele de fluctuatii economice haotice" - Kirkus Reports Intr-o perioada de criza precum cea pe care o parcurge acum economia mondiala, Peter Navarro ne da o veste...
-
Strategia in afaceri
De: Lawrence G. Hrebiniak
Editura: All, An aparitie: 2000
Conceperea unei strategii este un proces dificil,aplicarea ei este inca si mai dificila. Cartea de fata este cu siguranta ghidul complet de care aveti nevoie pentru a pune in practica strategia dvs. de afaceri.Veti invata cum:· sa adunati la un...
-
Resursele umane in ecuatia profitului
De: Jeffrey Pfeffer
Editura: All, An aparitie: 2000
Oamenii nu sunt niste bunuri … sunt combustibilul care pune in miscare afacerile. - James P. Harckett, Presedinte si CEO, Steelcase, Inc. Exista o nepotrivire provocatoare in managementul organizational. Cercetarea, experienta si bunul...
-
A 8-a Treapta A Intelepciunii
De: Stephen R. Covey
Editura: All, An aparitie: 2000
In cei peste cinsprezece ani care au trecut de la publicarea ei, o carte clasica in domeniu , The 7 Habits of Highly Effective People a devenit un fenomen international, cu mai mult de cincisprezece milioane de exemplare vandute. Zeci de milioane...
-
English for meetings + cd
De: Marion Grussendorf
Editura: All, An aparitie: 2000
Este cursul ideal pentru oricine doreste sa faca o prezentare eficienta in limba engleza. Poate fi folosit ca material auxiliar al unui curs de baza, dar si ca un curs independent intensiv. Se adreseaza cursantilor care sunt la nivelul intermediar...
-
MOTIVAREA ANGAJATILOR
De: David Sirota, Louis A. Mischkind, Michael Meltzer
Editura: All, An aparitie: 2010
Angajatii entuziasti si motivati obtin performante exceptionale, dincolo de obligatiile lor de serviciu. Companiile au de castigat de pe urma acestui lucru, iar avantajul obtinut se dovedeste extrem de important pentru succesul afacerii pe...
-
Managementul schimbarii pas cu pas
De: Richard Newton
Editura: All, An aparitie: 2000
In lumea afacerilor de astazi, caracterizata de modificari din ce in ce mai dese la nivelul tehnologiei si al mediului concurential, shimbarea incepe sa devina un element permanent in viata companiilor. In aceste conditii, un management performant al...
-
Ghidul Complet Al Marketingului Direct si Interactiv
De: Merlin Stone, Alison Bond, Elisabeth Blake
Editura: All, An aparitie: 2000
Ghidul complet al marketingului direct si interactiv este un manual esential pentru orice persoana care vrea sa se asigure ca activitatea sa de marketing direct functioneaza. O parte a marketingului direct nu este denumita inutil junk mail...
-
Organizarea evenimentelor
De: Stephan Schafer-Mehdi
Editura: All, An aparitie: 2000
Organizarea evenimentelor este un adevarat manual pentru cei interesati de organizarea diverselor evenimente. Fie ca sunteti organizatorul, fie ca vreti sa-i cereti unei firme specializate sa se ocupe de detaliile tehnice ale evenimentului...
-
Strategii de evitare a esecului
De: Sayan Chatterjee
Editura: All, An aparitie: 2000
Autorul dezvolta o serie de instrumente prin care riscurile pot fi gestionate in mod adecvat. Pentru aceasta este nevoie de o intelegere clara a surselor riscului si de o identificare a tuturor posibilitatilor de a-l reduce.Cartea ofera un model...