- Relatii publice / Comunicare
- Editura: Tritonic
- Afiseaza toate ...
Relatii publice / Comunicare
-
Comunicare interpersonala editita 2
De: Irena Chiru
Editura: Tritonic, An aparitie: 2009
Comunicarea interpersonala este un proces global, care integreaza cuvantul, mimica, privirea, gestul si raporturile spatiale. Nu numai ca interlocutorii schimba informatii, ei se angajeaza in relatii de cooperare verbala si nonverbala si devin...
-
Aspecte ale polifoniei lingvistice
De: Diana Felecan
Editura: Tritonic, An aparitie: 2010
Cartea de fata explica mecanismul de functionare al polifoniei in patru directii, doar formal diferite, dar subscriind toate aceluiasi tipar de constrictie : fiecare voce sau punct de vedere lasa sa razbata un conglomerat de alte voci sau puncte de...
-
Politica 2.0 08. Politica marketingului politic
De: Sorin Tudor
Editura: Tritonic, An aparitie: 2008
„increderea este, in cele din urma, fundamentul oricarei victorii electorale, fie ca aceasta incredere se bazeaza pe fapte sau doar pe sperante. iar daca in timpul campaniilor electorale rolul consultantilor politici este acela de a comunica...
-
Da-mi banii tai. Metoda de copywriting
De: Gabriel Branescu
Editura: Tritonic, An aparitie: 2011
Vrei sa devi copywriter, pentru afacerea ta, sau chiar intr-o agentie. Dar pare foarte dificil. Nu stii de unde sa incepi. E greu, fara experienta, fara o educatie in domeniu. Pleci practic de la zero… Oare? Eu iti spun de la inceput ca ai...
-
New Media
De: Dorina Gutu
Editura: Tritonic, An aparitie: 2007
Premiera pe piata romaneasca, cartea New Media ofera radiografia unui fenomen global, resimtit tot mai pregnant si in Romania. Blogul, podcastul, YouTube sau Second Life - cuvinte cvasi-necunoscute acum cativa ani - sunt astazi fenomene in sine, care...
-
Comunicare mediatica
De: Delia Balaban
Editura: Tritonic, An aparitie: 2009
Primul capitol propune definirea locului si rolului stiintelor comunicarii in raport cu celelalte stiinte si prezinta principalele modele liniare ale comunicarii. Structura lucrarii este cladita pe unul dintre modelele de baza, modelul lui...
-
Sexul Vinde
De: Rodger Streitmatter
Editura: Tritonic, An aparitie: 2006
in 1953, atunci cind Lucille Ball a ramas insarcinata, cenzorii le-au cerut personajelor din I Love Lucy sa spuna ca, acum, roscata devenise familista . Ei se temeau ca nu cumva cuvintul insarcinata sa evoce in mintea telespectatorilor imagini...
-
Manual De Jurnalism. Redactarea Textului Jurnalistic...
De: Cristian Florin Popescu
Editura: Tritonic, An aparitie: 2005
Autorul ofera studentilor in juranlism si stiintele comunicarii, jurnalistilor, reperele teoretice si practice care sa-i ajute sa realizeze textul cel mai adecvat, in functie de publicul lor. si, pentru ca realitatea este multiforma, pentru ca...
-
Formarea identitatii profesionale a jurnalistilor
De: Luminita Rosca
Editura: Tritonic, An aparitie: 2010
"Indeobste, cand criticam discursul presei, criticam un discurs care contine si lumea „prostocratiei” lui Caragiale, dupa o fomulare cunoscuta a lui Mircea Iorgulescu, si pe aceea populata de idei si idealuri a lui Camil Petrescu sau pe cea...
-
Dictionar Explicativ De Televiziune Englez- Roman
De: Lucian Ionica
Editura: Tritonic, An aparitie: 2005
Cartea lui Lucian Ionica aduce laolalta lexiconul difuzarii in masa a programelor radio-tv si limba engleza intr-un volum de referinta, care va servi extraordinar studentilor ce se pregatesc pentru o cariera in televiziune sau radio, profesorilor din...
-
New Media (editie noua)
De: Dorina Gutu
Editura: Tritonic, An aparitie: 2008
Premiera pe piata romaneasca, cartea New Media ofera radiografia unui fenomen global, resimtit tot mai pregnant si in Romania. Blogul, podcastul, YouTube sau Second Life - cuvinte cvasi-necunoscute acum cativa ani - sunt astazi fenomene in sine, care...
-
Fondements de la communication des organisations
De: Adela Rogojinaru si Arlette Bouzon
Editura: Tritonic, An aparitie: 2007
-
Tendinte in Pr si Publicitate
De: Delia Balaban Mirela Abrudan
Editura: Tritonic, An aparitie: 2008
Volumul de fata este rezultatul unui efort colectiv de a oferi instrumente noi utilizate in publicitate si relatii publice. Autorii prezinta temele propuse din perspectiva stiintelor comunicarii. in debutul volumului, este dezbatuta legatura dintre...