Relatii publice / Comunicare
-
Metode si tehnici de exprimare scrisa si orala
De: Gilles Ferreol, Noel Flageul
Editura: Polirom, An aparitie: 2007
Traducere de Ana Zastroiu. Argument de Corneliu Bilba. Lucrarea este destinata mai ales studentilor, precum si celor care se pregatesc in vederea unor concursuri sau intimpina in viata profesionala dificultati de ordin redactional sau relational...
-
Cuvinte Care Schimba Minti
De: Shelle Rose Charvet
Editura: Amaltea, An aparitie: 2000
Bazata pe ani de munca si studiu cu oameni si organizatii, cartea este plina de aplicatii practice, din lumea reala, pentru profesionistii al caror succes depinde de a prezice si a influenta comportamentul. Acesta este primul pas in marele salt...
-
Comunicarea interna in organizatii
De: Diana Maria Cismaru
Editura: Tritonic, An aparitie: 2010
O incursiune in formele si tipurile de comunicare interna in organizatii, oferind o perspectiva de ansamblu asupra posibilitatilor de analiza si de interventie. Lucrarea ofera instrumente utile pentru specialistii in comunicare si domenii conexe, dar...
-
Relatii publice internationale - Negocierea culturii, a...
De: Patricia A. Curtin, T. Kenn Gaither
Editura: Curtea Veche, An aparitie: 2008
Relatii publice internationale. Negocierea culturii, a identitatii si a puterii ofera prima abordare critic-culturala a relatiilor publice internationale in diferite medii de reglementare politice si culturale. Analiza campaniilor...
-
Cum Sa Convingi Pe Oricine De Orice (r)
De: Ruth Shermann Trad.Anisia Cristina Casandra Popescu
Editura: All, An aparitie: 2000
Prin intermediul acestei carti, autoarea, consultant de marca in domeniul comunicarii, ofera o abordare secventiala a tehnicilor si a comportamentelor care te vor ajuta sa obtii rezultatul dorit in orice demers propus. Folosind exemple din...
-
Sfera publica si imaginea politica
De: Coman Claudiu
Editura: CH Beck, An aparitie: 2010
Desi crearea imaginii a facut parte din studiul politicii de foarte mult timp, in ultimii ani aceasta s-a axat pe crearea imaginii profesionale prin intermediul mass-media. Exista doua teorii majore in crearea imaginii: una subliniaza calitatile...
-
Branding Romania. Cum (ne)promovam imaginea de tara
De: Alina Dolea, Adriana Tarus
Editura: Curtea Veche, An aparitie: 2009
„Salut cu entuziasm aparitia acestei carti, atat din postura de ambasador, care opereaza permanent cu imaginea propriei tari, cat si din aceea de pionier al diplomatiei publice in Romania, care se bucura ca, dupa ani de zile in care s-a perorat...
-
Comunicare si conflict. Managementul comunicarii in...
De: Laura Marusca
Editura: Tritonic, An aparitie: 2010
"Lucrarea porneste de la premisa conform careia aproximativ 90% din conflictele din societatea moderna au la baza deficiente comunicationale. Barierele comunicationale de orice fel (culturale, lingvistice, politice sau religioase) pot genera si in...
-
Profesia de relationist
De: Bernard Dagenais
Editura: Polirom, An aparitie: 2002
Traducere de Anca-Magdalena Frumusani. Orice intreprindere, organism sau persoana care vrea sa prospere trebuie sa stie sa se puna in valoare, sa se faca acceptata, sa se impuna si chiar sa se apere. Accesul la mass-media ii este deci...
-
Arta de a influenta. Analiza tehnicilor de manipulare
De: Alex Mucchielli
Editura: Polirom, An aparitie: 2002
Pornind de la teoria sistemica a mijloacelor de comunicare in masa si de la noua abordare a proceselor de comunicare, lucrarea evidentiaza omogenitatea fenomenelor de influenta care se manifesta in aplicarea tehnicilor clasice ale vinzarii...
-
New Media (editie noua)
De: Dorina Gutu
Editura: Tritonic, An aparitie: 2008
Premiera pe piata romaneasca, cartea New Media ofera radiografia unui fenomen global, resimtit tot mai pregnant si in Romania. Blogul, podcastul, YouTube sau Second Life - cuvinte cvasi-necunoscute acum cativa ani - sunt astazi fenomene in sine, care...
-
Fondements de la communication des organisations
De: Adela Rogojinaru si Arlette Bouzon
Editura: Tritonic, An aparitie: 2007
-
Tendinte in Pr si Publicitate
De: Delia Balaban Mirela Abrudan
Editura: Tritonic, An aparitie: 2008
Volumul de fata este rezultatul unui efort colectiv de a oferi instrumente noi utilizate in publicitate si relatii publice. Autorii prezinta temele propuse din perspectiva stiintelor comunicarii. in debutul volumului, este dezbatuta legatura dintre...
-
Formarea identitatii profesionale a jurnalistilor
De: Luminita Rosca
Editura: Tritonic, An aparitie: 2010
"Indeobste, cand criticam discursul presei, criticam un discurs care contine si lumea „prostocratiei” lui Caragiale, dupa o fomulare cunoscuta a lui Mircea Iorgulescu, si pe aceea populata de idei si idealuri a lui Camil Petrescu sau pe cea...