In aceasta editura:
Editura Publica
-
Gata de schimbare
De: Michael Jarrett
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2011
De ce unele companii sunt pregatite pentru schimbare si altele nu? De ce unele reusesc sa implementeze cu succes un numar impresionant de initiative in vederea schimbarii, in timp ce altele par incapabile sa duca la bun sfarsit orice fel de...
-
Buyology. Adevaruri si minciuni despre motivele pentru...
De: Martin Lindstrom
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2011
Cat de multe stim despre motivele pentru care cumparam? Ce ne influenteaza cu adevarat in talmes-balmesul mesajelor din lumea actuala? In Buyology, Martin Lindstrom ne prezinta descoperirile uimitoare pe care le-a facut in timpul unui inovator studiu...
-
Matsushita Leadership
De: John P. Kotter
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2000
Ce avem de nvat de la cel mai remarcabil antreprenor al secolului 20 Konosuke Matsushita (1894-1989) a fost una dintre cele mai importante surse de inspiratie ale timpului sau. Realizarile sale ca lider, autor, educator, filantrop si inovator al...
-
REWORK
De: David Heinemeier Hansson, Jason Fried
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2011
Majoritatea cartilor de afaceri iti dau aceleasi sfaturi perimate: concepe un plan de afaceri, analizeaza concurenta, cauta investitori, bla-bla-bla. Daca ai nevoie de o carte de genul acela, pune-o pe asta inapoi pe raft. REWORK dezvaluie o...
-
Efectul de halou
De: Phil Rosenzweig
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Si alte opt iluzii economice care ii induc in eroare pe manageri Efectul de halou apare atunci cand vanzarile si profiturile unei companii sunt ridicate, iar oamenii ajung sa creada ca exista o strategie geniala, un lider vizionar, angajati capabili...
-
Cum sa livrezi fericire. Calea catre profituri, pasiune si...
De: Tony Hsieh
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2011
In Cum sa livrezi fericire, Tony Hsieh, CEO-ul Zappos, ne impartaseste lectiile pe care le-a invatat in viata si in afaceri, de la inceputul cu administrarea unei ferme de rame si mai apoi a unei pizzerii, pana la LinkExchange, Zappos si multe...
-
Puncte fierbinti
De: Lynda Gratton
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Punctele Fierbinti sunt o marca a companiilor de succes. Sunt locuri si momente in care se lucreaza in echipa, caracterizate prin inovatie, productivitate si entuziasm. Punctele Fierbinti pot fi locuri de munca, echipe, departamente, companii...
-
Marketing 3.0 - De la produs la consumator si la spiritul...
De: Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan, Philip Kotler
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
In ultimii saizeci de ani, marketingul a trecut de la a fi centrat pe produse (marketing 1.0) la axarea pe consumatori (marketing 2.0). Iar acum marketingul se transforma din nou, raspunzand noii dinamici din mediul social. Companiile isi extind aria...
-
Orice reclamatie este un cadou
De: Claus Moller, Janelle Barlow
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Cum sa recastigam loialitatea clientilor cand lucrurile nu merg bine In Orice reclamatie este un cadou gasim multe exemple din viata de zi cu zi care ne arata cum sa interpretam si cum sa primim reclamatiile sau reprosurile pentru a le face sa...
-
De unde vin ideile bune. Istoria naturala a inovatiei
De: Steven Johnson
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2011
Cu totii recunoastem o idee buna atunci cand ne iese in cale. Ecuatiile cubice, tiparnita, creionul, bateria, Google - toate acestea sunt idei marete. Insa de unde vin ele? Ce fel de medii le fac mai probabila aparitia? Ce aprinde scanteia...
-
Intelepciunea multimilor
De: James Surowiecki
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2011
In aceasta fascinanta carte, James Surowiecki, editorialist pe zona de business la The New Yorker exploreaza o idee aparent simpla: un grup numeros de oameni este mai inteligent decat o minoritate de elita, indiferent de nivelul lor de expertiza...
-
Numerati
De: Stephen Baker
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2011
Fa cunostinta cu Numerati, ei deja te cunosc In fiecare zi, lasam urme lungi de informatii personale doar prin simplul fapt ca traim in lumea moderna. Dam click pe pagini de internet, schimbam canalele, trecem pe la punctele automate de incasare a...
-
Funky business
De: K. Nordstrom, J. Ridderstrale
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2007
Talentul face capitalul sa danseze Funky Business se afla pe locul 16 intr-un top al celor mai bune carti de business/leadership din toate timpurile, conform unui recent sondaj Bloomsbury. Manifest al noii generatii de lideri, si nu numai...
-
In retea. De ce sharing-ul reprezinta viitorul afacerilor
De: Lisa Gansky
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2011
Afacerile traditionale urmeaza o formula simpla: crearea unui produs sau a unui serviciu, vanzarea acestuia si incasarea banilor. Insa in ultimii cativa ani, a prins contur un model fundamental diferit unul in care consumatorii au mai multe optiuni...
-
The Tipping Point
De: Malcolm Gladwell
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2008
Punctul critic ofera o cale eficienta spre a ntelege tiparul invizibil pe baza caruia se lanseaza diverse comportamentele contagioase. De la lansarea tendintelor n moda la fenomenul zvonurilor, ideile, produsele, mesajele si comportamentele se...