50 de idei puternice pentru a va pastra clientii

De: Paul R. Timm

50 de idei puternice pentru a va pastra clientii

Editura: Meteor Press

An aparitie: 2008

ISBN: 978-973-728-288-0

  • Disponibilitate: produs disponibil

  • Vezi preț! Comandă online!

50 de idei puternice pentru a va pastra clientii, de: Paul R. Timm

Cartea se adreseaza deopotriva managerilor si angajatilor, propunandu-le sa reflecteza la acele lucruri marunte care pot aduce schimbari mari. Permite o lectura rapida - nu va ia mai mult timp decat rezolvarea reclamatiei unui client-, iar daca veti pune in practica metodele prezentate veti fi capabili sa reduceti semnificativ nemultumirile clientilor. Numeroasele sugestii practice, pe care le puteti aplica imediat, va invata: - Sa transformati cumparatorii nemultumiti in clienti fideli pe viata. - Sa utilizati gesturi simple pentru a va pastra clientii. - Sa nu ascultati doar cu urechile. - Sa gasiti solutii simple pentru a intrece asteptarile clientilor. - Sa utilizati feedbackul negativ pentru actiuni pozitive. Atat managerii, cat si angajatii pot folosi informatiile din acest manual pentru a evita efectele de propagare devastatoare pe care le pot produce clientii dezamagiti. Veti vedea cat este de usor pentru orice companie, mare sau mica, sa aplice creativ si consecvent o serie de mici inovatii pentru satisfacerea clientelei, structurand si consolidand in acest fel portofoliul de clienti.

Caracteristici

Titlu:

50 de idei puternice pentru a va pastra clientii

Autor:

Paul R. Timm

Editura:

Meteor Press

Colectia:

Categoria cartii:

Marketing / Publicitate

Tradus de:

An aparitie:

2008

Numar pagini:

176

Format:

13x20 cm

50 de idei puternice pentru a va pastra clientii, de: Paul R. Timm

Fragmente

Comentarii la 50 de idei puternice pentru a va pastra clientii

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea 50 de idei puternice pentru a va pastra clientii unui prieten