50 de idei puternice pentru a va pastra clientii, de: Paul R. Timm
Cartea se adreseaza deopotriva managerilor si angajatilor, propunandu-le sa reflecteza la acele lucruri marunte care pot aduce schimbari mari. Permite o lectura rapida - nu va ia mai mult timp decat rezolvarea reclamatiei unui client-, iar daca veti pune in practica metodele prezentate veti fi capabili sa reduceti semnificativ nemultumirile clientilor. Numeroasele sugestii practice, pe care le puteti aplica imediat, va invata: - Sa transformati cumparatorii nemultumiti in clienti fideli pe viata. - Sa utilizati gesturi simple pentru a va pastra clientii. - Sa nu ascultati doar cu urechile. - Sa gasiti solutii simple pentru a intrece asteptarile clientilor. - Sa utilizati feedbackul negativ pentru actiuni pozitive. Atat managerii, cat si angajatii pot folosi informatiile din acest manual pentru a evita efectele de propagare devastatoare pe care le pot produce clientii dezamagiti. Veti vedea cat este de usor pentru orice companie, mare sau mica, sa aplice creativ si consecvent o serie de mici inovatii pentru satisfacerea clientelei, structurand si consolidand in acest fel portofoliul de clienti.
Caracteristici
Titlu:
50 de idei puternice pentru a va pastra clientii
Autor:
Paul R. Timm
Editura:
Meteor Press
Colectia:
Categoria cartii:
Marketing / Publicitate
Tradus de:
An aparitie:
2008
Numar pagini:
176
Format:
13x20 cm
Comentarii la 50 de idei puternice pentru a va pastra clientii
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.