Cercetarea de marketing. Studiul pietei pur si simplu. Editia a II-a

De: Stefan Prutianu, Bogdan Anastasiei, Tudor Jijie

Cercetarea de marketing. Studiul pietei pur si simplu. Editia a II-a

Editura: Polirom

An aparitie: 2005

ISBN: 973-46-0056-7

  • Disponibilitate: produs disponibil

  • Vezi preț! Comandă online!

    Cumpara acum

Cercetarea de marketing. Studiul pietei pur si simplu. Editia a II-a, de: Stefan Prutianu, Bogdan Anastasiei, Tudor Jijie

Cercetarea de marketing nu este o stiinta exacta, dar nici un fel de firma, fie ea de stat sau privata, nu poate exista fara un departament de marketing viabil. Fara a se pretinde infailibila, cercetarea de marketing reduce considerabil riscul deciziilor. „Spioneaza” oameni, cu hatisul lor de dorinte, mofturi si hachite pentru ca nu e destul sa identifici doar nevoile, ci e mai usor sa vinzi oamenilor ce-si doresc decit ce le trebuie. Volumul de fata ne face cunoscute principiile, etapele dezvoltarii si reusitei unui astfel de departament. In linii strict generale, cercetarea de marketing ii intereseaza pe toti practicienii din domeniu. Indiferent de pozitia lor, de la operatorul de interviu si pina la managerul de proiect sau companie, fiecare practician va gasi aici o solutie la problema sa. Cuprins: Farmecul testelor de marketing • Cum gasesti agentia de publicitate potrivita? • Raportul de cercetare • Sondajul de piata • Ancheta de piata • Evaluarea conjuncturii de piata • Analiza datelor de marketing • Experimentul de marketing • Studiul produsului prin analiza si ingineria valorii • Studiul pretului psihologic • Internetul in cercetarea de marketing

Caracteristici

Titlu:

Cercetarea de marketing. Studiul pietei pur si simplu...

Autor:

Stefan Prutianu, Bogdan Anastasiei, Tudor Jijie

Editura:

Polirom

Colectia:

Categoria cartii:

Marketing / Publicitate

Tradus de:

An aparitie:

2005

Numar pagini:

264

Format:

160 x 235 mm

Cercetarea de marketing. Studiul pietei pur si simplu. Editia a II-a, de: Stefan Prutianu, Bogdan Anastasiei, Tudor Jijie

Fragmente

Comentarii la Cercetarea de marketing. Studiul pietei pur si simplu. Editia a II-a

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea Cercetarea de marketing. Studiul pietei pur si simplu. Editia a II-a unui prieten