Cercetarea de marketing. Studiul pietei pur si simplu. Editia a II-a, de: Stefan Prutianu, Bogdan Anastasiei, Tudor Jijie
Cercetarea de marketing nu este o stiinta exacta, dar nici un fel de firma, fie ea de stat sau
privata, nu poate exista fara un departament de marketing viabil. Fara a se pretinde infailibila,
cercetarea de marketing reduce considerabil riscul deciziilor. „Spioneaza” oameni, cu
hatisul lor de dorinte, mofturi si hachite pentru ca nu e destul sa identifici doar nevoile, ci e
mai usor sa vinzi oamenilor ce-si doresc decit ce le trebuie.
Volumul de fata ne face cunoscute principiile, etapele dezvoltarii si reusitei unui astfel de
departament. In linii strict generale, cercetarea de marketing ii intereseaza pe toti practicienii
din domeniu. Indiferent de pozitia lor, de la operatorul de interviu si pina la managerul de
proiect sau companie, fiecare practician va gasi aici o solutie la problema sa. Cuprins: Farmecul
testelor de marketing • Cum gasesti agentia de publicitate potrivita? • Raportul de
cercetare • Sondajul de piata • Ancheta de piata • Evaluarea conjuncturii de piata
• Analiza datelor de marketing • Experimentul de marketing • Studiul produsului prin
analiza si ingineria valorii • Studiul pretului psihologic • Internetul in cercetarea de
marketing
Caracteristici
Titlu:
Cercetarea de marketing. Studiul pietei pur si simplu...
Autor:
Stefan Prutianu, Bogdan Anastasiei, Tudor Jijie
Editura:
Polirom
Colectia:
Categoria cartii:
Marketing / Publicitate
Tradus de:
An aparitie:
2005
Numar pagini:
264
Format:
160 x 235 mm
Comentarii la Cercetarea de marketing. Studiul pietei pur si simplu. Editia a II-a
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.