Salturi creative. 10 lectii de advertising eficient inspirate de Satchi si Saatchi, de: Michael Newman
SALTURI CREATIVE este o introspectie de prima mana in creatiile uneia dintre cele mai mari agentii din lume: Saatchi & Saatchi; cartea prezinta strategiile, gandirea creativa si povestile din spatele catorva dintre cele mai de succes campanii de advertising din lume.
Lectiile sunt universale. Metodologiile sunt globale. Este o carte despre puterea transformatoare a ideilor, indiferent de locul din care provin.
"Advertisingul este distrus, iar Michael Newman e hotarat sa-l repare. Cartea lui interesanta si bine scrisa va reprezenta un mare pas in orientarea advertisingului in directia corecta." - AL RIES, PRESEDINTE RIES & RIES,
COAUTOR AL CARTII "POZITIONAREA"
"Cartea este o lectura absolut obligatorie pentru oricine doreste sa stie cum este creat advertisingul de calitate." -
JIM AITCHISON, AUTORUL CARTII “HOW ASIA ADVERTISES"
"Uaaau. Dupa ce vei citi acesta carte vei gandi altfel. Ca om de creatie vei pretui mai mult ideile. Ca om de marketing vei cere mai mult agentiei cu care lucrezi. Iar ca tanar aspirant vei avea ocazia sa inveti cele mai importante 10 lectii de advertising." - ANATOLI CIUCUROVSCHI, GROUP CREATIVE DIRECTOR, SAATCHI & SAATCHI ROMANIA
Caracteristici
Titlu:
Salturi creative. 10 lectii de advertising eficient...
Autor:
Michael Newman
Editura:
BrandBuilders
Colectia:
Categoria cartii:
Marketing / Publicitate
Tradus de:
Lavinia Zamfirescu
An aparitie:
2006
Numar pagini:
396
Format:
13X20CM
Comentarii la Salturi creative. 10 lectii de advertising eficient inspirate de Satchi si Saatchi
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.